Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Τέλος εποχής για τον ΟΣΕ. Είναι μεγάλη πληγή έτσι όπως λειτουργεί είπε ο Ρέπας.

Για την προσπάθεια αναζήτησης στρατηγικού επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε ο Δημ. Ρέππας τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης,του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που τον επισκέφθηκαν χθες στο υπουργείο Υποδομών.

Ο υπουργός χαρακτήρισε μεγάλη πληγή τον ΟΣΕ ,ανέφερε ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν με κανονική σύνταξη και όχι εθελουσία πάνω από 2.000 άτομα.

Όσο για το πλεονάζον προσωπικό που θα προκύψει ........

μετά τη συγχώνευση των πέντε εταιρειών του ΟΣΕ σε τρεις, θα μεταταγεί σε άλλους οργανισμούς του ελληνικού δημοσίου, μετά από ταχύρυθμη εκπαίδευση.

Για τις ζημιογόνες σιδηροδρομικές γραμμές, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι θα καταργηθούν, με εξαίρεση όσες καλύπτουν κοινωνικές ανάγκες, οι οποίες και θα προκηρυχθούν ως άγονες επιδοτούμενες μετά από διαγωνισμό, σύμφωνα με τις διαδικασίες που διέπουν τα αεροπορικά και ναυτιλιακά δρομολόγια.
Παράλληλα, δρομολογούνται συγχωνεύσεις εταιρειών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

ΣΧΟΛΙΟ
Προβλέπω με αυτήν την εξέλιξη να κόβεται και το ένα και μοναδικό δρομολόγιο που υπάρχει στις 3 το μεσημέρι από την Κυπαρισσία για Καλαμάτα.
Να θυμίσουμε ότι ο ΟΣΕ Κυπαρισσίας έχει κλείσει οριστικά και αμετάκλειτα από την 1η Αυγούστου 2009.
Αλήθεια. Πως να μην είναι ζημιογόνος ο οργανισμός που αν δούμε την Μεσσηνία και μάλιστα την Καλαμάτα το δρομολόγιο Μεσσήνη - Καλαμάτα και αντίστροφα γίνεται σχεδόν κάθε ώρα. Έχει 14 δρομολόγια για Μεσσήνη. Και αν πεις ότι είναι μακρυά.....
Αυτό είναι σπατάλη γιατί και μόνο οι επιβάτες δεν καλύπτουν με το εισιτήριό τους τα έξοδα μετακίνησης του τραίνου.
Στις 16 Οκτωβρίου του 2008 είχαμε κάνει μια ανάρτηση για τον ΟΣΕ [ Δείτε την ] και λέγαμε σε σχόλιο ότι:
Παρακολουθήσαμε μια μέρα τον μηχανοδηγό.
Ήρθε με το καλό από Καλό Νερό, κατέβηκε από το τρένο, άφησε αναμένη την μηχανή και πήγε στο απέναντι ξενοδοχείο να απολαύσει τον Καπουτσίνο του και να δει τηλεόραση ή να σαχλαμαρίσει.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΙ ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕ.
Για να μην είμαι άδικος το ίδιο γίνεται και παντού. Όχι μόνο στην Κυπαρισσία.

Μια επίσκεψη στον ΟΣΕ να κάνει ο οποιοσδήποτε θα διαπιστώσει την ορθότητα των γραφομένων μου.
Ποιά έσοδα λοιπόν έχει το κράτος από τον ΟΣΕ Κυπαρισσίας???
Τα 10 - 15 εισιτήρια από Κυπαρισσία για Καλό Νερό???
Ή τα μεγάλα έσοδα από εισιτήρια από Κυπαρισσία προς Καλαμάτα Αθήνα κλπ κλπ???
Πληρώνουν φόρους οι Έλληνες και κατά συνέπεια το κράτος μισθούς για να κάθονται ορισμένοι τεμπελχανάδες να σαχλαμαρίζουν στα ξενοδοχεία ή στο καφέ "Σταθμός".


1 σχόλιο:

  1. Απίθανα πράγματα, όπως καταγγέλλεται, συνέβησαν επί ΝΔ στον σιδηροδρομικό σταθμό στης Θεσσαλονίκης, όπου ανεγέρθηκε κτίριο συνολικής δαπάνης 1 εκ. , προκειμένου να στεγαστούν υπηρεσίες του οργανισμού διάσπαρτες στην πόλη που πλήρωναν ενοίκια σε ιδιώτες και μόλις το νεόδμητο κτίριο παραδόθηκε, κατεδαφίστηκε (!) για να δημιουργηθεί εμπορικό κέντρο, το οποίο εκμεταλλεύονται ιδιώτες. Μάλιστα με τα σημερινά ενοίκια που εισπράττονται, για να καλυφτεί το κόστος του κτιρίου το οποίο κατεδαφίστηκε, θα χρειαστούν τουλάχιστον 10 χρόνια, ενώ ο ΟΣΕ συνεχίζει να πληρώνει υψηλά ενοίκια.

    Το 2003 αποφασίστηκε από τη διοίκηση του ΟΣΕ η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών διοίκησής του. Μόλις παραδόθηκε το κτίριο, κατεδαφίστηκε, αφού τέθηκε σε εφαρμογή ένα σχέδιο μετατροπής του σε εμπορικό κέντρο με ευθύνη της ΓΑΙΟΣΕ.

    Η τελευταία νοίκιασε τον χώρο προς 17.200 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε υπό σύσταση ιδιωτική εταιρεία ΕΠΕ με το δικαίωμα της υπενοικίασης. Παράλληλα έγιναν επιπλέον πολλές πολεοδομικές παραβάσεις με τη συνενοχή, όπως προκύπτει, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο αρχικός χώρος των 1.170 τ.μ. αυξήθηκε σε 1300 έως 1800 τ.μ. Επίσης το μίσθωμα των 17.200 ευρώ μηνιαίως για τα δύο πρώτα χρόνια μειώθηκε από φέτος σε 8.100 ευρώ μηνιαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.