Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Μήνυμα αναγνώστη: Για την γιορτή του Αγίου Χαραλάμπους

Είμαι υποχρεωμένος αρχικά να διευκρινίσω ότι στην επιστολή μου προς τον σεβασμιώτατο μητροπολίτη Τριφυλίας και Ολυμπίας με έδρα την Κυπαρισσία υπογράφω Λ. Καραβίτης, από λάθος ανεφέρθη Δ. Καραβίτης.

Σεβασμιώτατε, πιθανόν για κάποιες κινήσεις των συνεργατών σας να μην ενημερώνεσθε. Για την πρόταση της εορτής του Αγίου Αθανασίου Χριστιανουπόλεως επιμένω ότι έγινε πρόταση να μεταφερθεί η εορτή το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Ποτέ δεν θέλησα να δημιουργήσω κλίμα αντίδρασης με τα όσα γράφω, δεν είναι του χαρακτήρα μου άλλωστε.
Όποιος αναφέρει αλήθειες και έχει το θάρρος .........

της γνώμης του, έστω και αν δεν συμφωνούν ορισμένοι, δεν είναι κατ‘ ανάγκη και αντιδραστικός.
Αλίμονο, η σιωπή και τα ομοίως οδηγούν σε άλλες εποχές - όταν η κοινωνία είναι ανοικτή σε κριτική, πόσο μάλλον η εκκλησία.

Όσον αφορά τα "Χαραλάμπεια", χρησιμοποίησα την επίσημη ονομασία τους και ποτέ δεν υπήρξα νοσταλγός εκείνης της εποχής - μάλλον σκληρός, επικριτικός ήμουν.
Αν εσείς τα θέλετε μια φορά "Παπανιόνια", εγώ να τα γράψω δέκα φορές, άλλωστε έτσι τα λέμε οι περισσότεροι αν όχι όλοι μας.
Σεβασμιώτατε, όπως και να ονομάζονται, όπως και να ‘χουν τα πράγματα, το κύρος της εορτής το προσδίδει ο ποιμένας.
Αλίμονο αν "πονάει αυτί, κόβουμε κεφάλι". Απεναντίας το κάθε τι το διορθώνουμε και του προσδίδουμε μεγαλοπρέπεια και σεβασμό.
"Υποστηρικτής" και "νοσταλγός" εκείνης της εποχής ουδέποτε υπήρξα, απεναντίας πολύ, μα πάρα πολύ επικριτικός ήμουν.
Νοσταλγός και υποστηρικτής όμως είμαι της πόλης μου, των Φιλιατρών. Όταν οι γύρω πόλεις την επισκέπτοντο για την αγορά της, την πλατεία της, τις ταβέρνες της.

Η σημερινή κατάσταση μιας υποβαθμισμένης πόλης με ανησυχεί, με φοβίζει, με εξοργίζει, και διαμαρτύρομαι διότι κάθε φορά τραβάμε και κάτι από πάνω της προκειμένου να την υποβαθμίσουμε περισσότερο.
Βέβαια σ‘ αυτό όλοι μας βοηθήσαμε, πρωτοστατούντων των πολιτικών και αδρανούντων των δημοτικών αρχών - όχι βέβαια σημερινών.
"Σώας τας φρένας" έχω, και μπορώ να σκέφτομαι και να διαχωρίζω τα πάντα. Είμαι από τους πολίτες που χάρηκαν για την εκλογή σας και την ενθρόνισή σας στη Μητρόπολή μας, για τις αλλαγές που έχετε επιφέρει, αλλά επαναλαμβάνω: όχι φεύγοντας από το ένα άκρο να πάμε στο άλλο.
Οι καιροί αλλάζουν, οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι και η Εκκλησία έχει λόγο στην κοινωνία, στη νεολαία, περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

Σεβασμιώτατε, είμαι δίπλα σας, ποτέ απεναντί σας. Η κριτική πάντα κάνει καλό, η σιωπή είναι καταστροφή.

Με σεβασμό
Λεων. Καραβίτης

2 σχόλια:

  1. Μπράβο κ.Καραβίτη,η αλήθεια πρέπει να λέγεται και ας πικρένει κάποιους.Μη μας λένε ότι δεν προσπάθησαν να αλλάξουν πράγματα.Τι έγινε την 1η Γενάρη,και των Φώτων δεν ξέρουν? Ας προσέξουν γιατί οι Φιλιατρινοί τιμούνου τα έθιμα αλλα και τον τόπο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ME EKTINHSH EYXOMAI XRONIA POLLA STA OMORFA FILIATRA KAI O PROSTATHS AGIOS XARALAMPOS NA PROSTATEYEI OLON TON KOSMO --TAKIS ART

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.