Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

S.O.S ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ BLOGS

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ FORD RANGER

Κυκλοφορούν αναμεσά μας κάνοντας ότι πουλούν λεμόνια και ληστεύουν τον κόσμο. Κινητοποιηθείτε, ενημερώστε τον κόσμο και πιάστε τους. Δεδομένου ότι από internet θα είναι αγράμματοι, αν δώσετε μια ανακοίνωση στις κατά τόπους αστυνομικές αρχές, όχι μόνο της Μεσσηνίας αλλά και στους γειτονικούς νομούς, θα είναι εύκολο να τους εντοπίσετε.

Αλλά ας δούμε και τα πραγματικά περιστατικά. Ήμουν στο δωματιό μου, στο γραφείο μου με ανοιχτό το παράθυρο. Μου φώναξαν αν θέλω λεμόνια και μπροστά στην αρνησή μου, με ρώτησαν αν ξέρω κάποιον Λεωνίδα που τους είχε παραγγείλει λεμόνια. Ταυτόχρονα μπήκε ο ένας στην αυλή και έφερε να μου χαρίσει ένα λεμόνι. Πιάσαμε την κουβέντα για τον άγνωστο Λεωνίδα, μπήκε και ο δεύτερος με μερικά λεμόνια στα χέρια. Συνεχίσαμε την κουβέντα για την σκύλα μου που είχε γεννήσει, τους είπα αν θέλουν κανένα κουταβάκι “ενθουσιάστηκαν” και πήγαμε στην πίσω πόρτα να τους δώσω ένα. Πήρε ένα ο πρώτος και ξαφνικά εμφανίστηκε και ένας τρίτος, που ήθελε και αυτός τάχα μου ένα. Βλέπω τον γειτονόπουλό μου τον Θοδωράκη δίπλα στην αυλή του και εν ριπή οφθαλμού, αφού κάτι είπανε στα “Τουρκογύφτικα” εξαφανίζονται οι αθίγγανοι.

Αλλά τι είχε μεσολαβήσει και δεν το ήξερα. Όσο ήμουνα με τους δύο στην πίσω πόρτα, ο ...........

τρίτος προσπαθούσε να μπει στο σπίτι από το παράθυρο. Δηλαδή να με βάλουνε στη μέση και ποίος ξέρει την συνέχεια, μπορεί και να με ..κλαίγατε τώρα. Όμως για καλή μου τύχη, είδε το άγνωστο αγροτικό η γειτόνισσά μου η Μαρία, έβγαλε το κεφάλι της απ’ έξω από το παράθυρο της να δει καλύτερα και είδε τον τρίτο να προσπαθεί να σκαρφαλώσει στο παράθυρό μου. “Θοδωρή” φώναξε τον γιο της “Δες τι γίνεται στο σπίτι του κυρ Θανάση”. Αυτό ήτανε, γλύτωσα το κακό.

Όμως κάποιοι άλλοι μπορεί να μην γλύτωσαν.

Και μερικές λεπτομέριες.
1) Το περιστατικό έγινε 10 με 11 το πρωί. Δηλαδή αδίστακτοι και θρασύτατοι οι παρ΄ολίγο δράστες.
2) Έχω απείραχτα τα λεμόνια που μου έφεραν, μπορούν να βγουν τα αποτυπώματά τους;
3) Μήπως σας χάρισαν, τίποτα αθίγγανοι, κανένα μαύρο κουταβάκι;
5) Είχανε στην καρότσα του αγροτικού 2 τσουβαλάκια με λεμόνια για ξεκάρφωμα.

Πηγή: Kopanakinews.webblog.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.