Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Άννα Βίσση - I'm Fabulous

UPDATED

Άλλη μια επιτυχία απο την Αιώνια Άννα Βίσση.
Ένα πολυ δυνατό κομμάτι που υπόσχεται να σας ξεσηκώσει στην κυριολεξία.
Πρόκειται για το "Ι am Fabulus". Σε πολυ beatάτο ρυθμό.... Σωστή τρέλα το τραγουδάκι.

Απολαύστε το








ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ

Ψηλά τακούνια φοράω απόψε
για ξενύχτι & χορό...
Έχω γυρίσει από την κόλαση
και πίσω δεν κοιτώ...

Απόψε θα πιω, θα ερωτευθώ, θα κάνω ότι θέλω εγώ
Και πάψε να κλαις, χαζές απειλές να στέλνεις απ' το κινητό...
ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

Θέλω να ζήσω, να ξαναγαπήσω, να είμαι άνθρωπος κανονικός
να γελάω και με τους φίλους μου έξω
να βγω και να τρέξω
να φλερτάρω τρελά γιατί...
I'm Fabulous

Πέρασα κρίση
και από τις στάχτες μου έχω ξαναγεννηθεί...
Πάω για Βίσση
να ακούσω Τσούλες & Αλήτισσα Ψυχή

Κανείς τώρα πια δε με σταματά, το σώμα μου πήρε φωτιά
παλιά μου ζωή σού βάζω ένα Χ, θα γίνεις το θύμα Εσύ
ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

Θέλω να ζήσω, να ξαναγαπήσω, να είμαι άνθρωπος κανονικός
να γελάω και με τους φίλους μου έξω
να βγω και να τρέξω
να φλερτάρω τρελά γιατί...
I'm Fabulous

Tick Tock
Time Flies
I can see it in your eyes
the way you look at me
You want to get with me

Tick Tock
don't stop, yeah i'm so fabulous
i bet you wanna be the one
that stands by me
uh uh uh She is so Fabulous....

Θέλω να ζήσω, να ξαναγαπήσω, να είμαι άνθρωπος κανονικός
να γελάω και με τους φίλους μου έξω
να βγω και να τρέξω
να φλερτάρω τρελά γιατί...
I'm Fabulous

I'm Fabulous

Fabulus

1 σχόλιο:

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.