Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Τιμώ τη φιλία, γι’ αυτό Σαμαράς

Άρτι αφιχθείς απ΄ την μακρινή Κίνα όπου έχει αναπτύξει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαίας κ. Κώστας Αντζουλάτος μιλά σήμερα στην «Π» για την υπογραφή στήριξης του στον Αντώνη Σαμαρά για την διεκδίκηση της Αρχηγίας στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, απαντά αν ανήκει στο κόμμα της φιλελεύθερης παράταξης και εξηγεί για ποιους λόγους συζητήθηκε τόσο πολύ στην Πάτρα αυτή η υπογραφή.

«Ο Κώστας Αντζουλάτος δεν είναι με καμία κομματική παράταξη. Είναι ακομμάτιστος». -Και πως θα ψηφίσετε για τη Νέα Δημοκρατία; «Θα ψηφίσω θεσμικά. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι διαχρονικά φίλος μου και επειδή εγώ τιμώ τις φιλίες μου, οτιδήποτε μου ζητήσει κάποιος φίλος μου και έχει σχέση με την προσωπική του πρόοδο, εγώ θα τον τιμήσω με την υπογραφή μου. Αυτό έκανα και με τον Αντώνη Σαμαρά.

-Δηλαδή θεωρείσθε «φίλος» της Νέας Δημοκρατίας ή φίλος του Α. Σαμαρά; ...........

«Είμαι προσωπικός φίλος του Αντώνη Σαμαρά. Είναι σαφές ότι δεν με αφορά οτιδήποτε κάνει η Νέα Δημοκρατία στα εσωκομματικά της. Μην εκλάβετε ότι δεν έχω εκτίμηση στην κα Ντόρα Μπακογιάννη, αλίμονο! Την θεωρώ πάρα πολύ καλή και θεωρώ ότι μπορεί να προσφέρει στην παράταξή της. Εμένα όμως δεν με αφορά η Νέα Δημοκρατία, γιατί δεν ανήκω στη Νέα Δημοκρατία. Όπως δεν ανήκω ούτε στο ΠΑΣΟΚ, ούτε στο ΚΚΕ, ούτε στο ΛΑΟΣ, ούτε στο ΣΥΡΙΖΑ».

Πηγή: Εφημερίδα Πελοπόννησος

2 σχόλια:

  1. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ Κ.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ & ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ.ΟΜΩΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΕΣΗ ΥΠΟΨ.ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ........ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙΚΟΣ . Λ.Κ. ΦΙΛΙΑΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Λ.Κ.
    Είπες πολύ μεγάλη κουβέντα.

    «ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ........ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙΚΟΣ.»

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ KOYBENTA.

    Γενικά στις τοπικές κοινωνίες, -και το επικεντρώνω στις Δημοτικές εκλογές- πρέπει να ψηφίζουμε με κριτήρια:

    1. Τον άνθρωπο που είναι υποψήφιος

    2. Αν έχει δυνατότητες να προσφέρει στην πόλη που βάζει για Δήμαρχος

    3. Αν έχει ή όχι διατελέσει σε προηγούμενα χρόνια Δήμαρχος και τι έργο είχε στο ενεργητικό του

    4. Τι υποψηφίους συμβούλους έχει προκειμένου να υποστηρίξουν την προσπάθεια του.

    5. Ίσως κάτι άλλο που δεν μου έρχεται αυτή την στιγμή.

    ΚΑΙ ΟΧΙ Ποιόν υποψήφιο έβαλε το κόμμα να ψηφίσουμε.
    ΜΗΝ σου πω ότι στους χρισμένους από το οποιοδήποτε κόμμα υποψηφίους πρέπει να πέφτει μαύρο και Δαγκωτό.

    Στις πόλεις μας περπατάμε εμείς και όχι οι Πρωθυπουργοί Υπουργοί (που σπάνια έρχονται) και οι χρισμένοι υποψήφιοι δεν πρέπει να ψηφίζονται.

    Γνώμη μου. Θα ήθελα και την δική σου τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.