Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ - ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ...

Ένσταση θα καταθέσει η Ντόρα Μπακογιάννη.
Η ένσταση θα αφορά τη διαδικασία και θα ανακοινωθεί σε λίγο από τον εκπρόσωπό της Γιάννη Οικονόμου. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Ντόρα έχει τα ίδια αποτελέσματα με εμάς. Ξέρει ότι χάνει με πολύ μεγάλη διαφορά.

Το κλίμα στο γραφείο της είναι πολύ βαρύ. Ρίχνουν ευθύνες και σε εμάς. Τι φταίμε εμείς; Υπήρχε απαγόρευση... δημοσιοποίησης των εκτιμήσεων και δεν το ξέρουμε;
Εμείς τη δουλειά μας κάνουμε. Η δουλειά μας είναι να ενημερώνουμε τον κόσμο. Μας κατηγορούν ότι διαμορφώσαμε εμείς το κλίμα. Θα μας τρελάνετε ρε παιδιά; Όλοι αυτοί οι παππούδες με τις τραγιάσκες και η γιαγιάδες που ψήφιζαν δαγκωτό Σαμαρά, το.........

fimotro διάβαζαν; Η ένσταση θα εξεταστεί από την κεντρική εφορευτική επιτροπή και μόνο τότε θα επισημοποιηθούν τα αποτελέσματα...

Πηγή: Fimotro

9 σχόλια:

  1. ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΩ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Ε.. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ.ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΑΜΑΡΑ.ΘΑΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Ε..

    ΔΗΛΩΣΑ ΕΓΩ ΠΟΤ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ??????
    Γιατι με βρίζεις???

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ εξέφρασα και ΜΟΝΟ.

    Μου το δίνει το δικαίωμα το σύνταγμα και κανένας δεν μπορεί να μου το στερήσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψη του.
    Αυτό είναι το πλέον σημαντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμαθα Βασίλη ότι έδρασες, ΜΠΡΑΒΟ, ακόμη και η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ έκανε άρθρο για την παρέμβαση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαραλαμπε ειμαι επαναστατης και θα συνεχεισω να ειμαι,οφιλος μας ο χαρης στενοχωρηθηκε λιγο γιατι τα ειπα και στην ναντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εξακολουθώ να πιστεύω οτι είσαι φάουλ.
    Τους λόγους στους ανέλυσα λεπτομερέστατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παντος για τον Σαμαρα εβγαλες πολλα στη φορα για την κ,Μπακογιαννη δεν μας ειπες τιποτε πρεπει να ειναι καταλευκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαρη πες μου περσι η ναντια δεν ηταν σε πολιτικο κομα,μηπως και κανω λαθος,αλλα δεν ειδα μια ανακοινωση πουθενα,εστω συμπαραστασης.σκεψου οτι απλοι ανθρωποι αγωνιστικαν και αυτοι που διεκδικουν ττον ψηφο του αγροτη μουγκα.
    γιαυτο της τα εχωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.