Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Κώστας Μαρτάκης - Γλυκό κορίτσι

Ενα καινούργιο Promo τραγουδάκι απο τον Κώστα Μαρτάκη.
Ένα τραγούδι που ξεσκίζει (άλλο θέλουμε να γράψουμε ) στην κυριολεξία.

Tο άκουσα στον Fresh 88.6 (Aθήνας) και ξετρελάθηκα.
Είπα να το βάλω κι εδώ να το γνωρίσετε κι εσείς.

Ακούστε το





KAI OI ΣΤΙΧΟΙ

Από τη μία σαν τρελός σ' αγαπώ
Κι από την άλλη ερωτηματικό
που σε ρωτάει αν το θέλεις κι εσύ
σαν αεροπλάνο να απογεωθούμε μαζί

Από τη μία η καρδιά μου χτυπά
κι από την άλλη φρένο και σταματά
γιατί το γκάζι της ζωής μου εσύ
μη μου φοβάσαι, γκάζωσε κι όπου βγει

Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι είσαι εσύ
Έχεις όσα έχουν όλες τους μαζί
Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι αγαπώ
Κι απ' αγάπη τώρα θα εκραγώ

Από τη μία αγκαλιά με κρατάς
Κι από την άλλη σαν το κύμα χτυπάς
Κι αναρωτιέμαι πόσα να αντέξω μποφόρ
Αυτή η αγάπη έχει σπάσει ρεκόρ

Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι είσαι εσύ
Έχεις όσα έχουν όλες τους μαζί
Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι αγαπώ
Θάλασσα να ήσουν να σε πιω

Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι είσαι εσύ
Έχεις όσα έχουν όλες τους μαζί
Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι αγαπώ
Κι απ' αγάπη τώρα θα εκραγώ

Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι είσαι εσύ
Έχεις όσα έχουν όλες τους μαζί
Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι αγαπώ
Θάλασσα να ήσουν να σε πιω

Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι είσαι εσύ
Έχεις όσα έχουν όλες τους μαζί
Θεέ μου τι γλυκό κορίτσι αγαπώ
Κι απ' αγάπη τώρα θα εκραγώ

3 σχόλια:

  1. ειναι κουκλος.ειναι τελειοσ.ςραια τα καινουρια τ τραγουδια κ ειδικα το γλυκο κοριτσι.μαρτακης κ παλη μαρτακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.