Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Ατύχημα σε νηπιαγωγείο των Φιλιατρών

Τα παρκιν των παιδιών ,όπως τα είχε χαρακτηρίσει ο πρώην πρωθυπουργός, λειτουργούν ακόμα και σήμερα με αυτή την νοοτροπία.
Δυστυχώς το οργανόγραμμα της λειτουργίας τους δεν είχε στο πλάνο τους, την πρόσληψη βοηθών τραπεζοκόμων στα ολοήμερα νηπιαγωγεία, να βοηθούν τους νηπιαγωγούς στην σίτιση των νηπίων, όπως μου δήλωσε ο προϊστάμενος της πρωτοβάθμιας του 1ου γραφείου στην Κυπαρισσία.

Αυτό το έλλειμμα της πολιτείας πλήρωσε το τετράχρονο κοριτσάκι μου στο 2ο νηπιαγωγείο φιλιατρών, βοηθούσε το παιδί την δασκάλα του να σερβίρει τα ζεσταμένα μπολάκια στα αλλά παιδάκια, ώσπου μια μέρα (την τετάρτη 7 οκτωβρη ) κάποιο παιδάκι κούνησε την Έφη την ώρα που μετέφερε ένα καυτό μπολ με φαγητό και ακούμπησε το μπολ στο .......

σαγόνι της προξενώντας πρώτου βαθμού έγκαυμα στο προσωπάκι του παιδιού.

Η νηπιαγωγός δεν το κατάλαβε γιατί το παΐδι είναι πολύ ντροπαλό και δεν είπε τίποτα, και θα κουβαλάει μια ζωή πάνω το σημάδι της ανόητης χώρας που δυστυχώς έτυχε να ζούμε.
Δεν ξέρω πως γίνεται το άλλο νηπιαγωγείο Φιλιατρών να έχει βοηθό για την σίτιση των παιδιών, αν έχουν οι γονείς εκεί φροντίσει η ο δήμος, στο 2ο νηπιαγωγείο όμως είναι τραγικό να συμβαίνει αυτό το πράγμα, διατίθεμαι εγώ συμμετέχω αν χρειαζόταν για την αποζημίωση του βοηθού, δεν μου παν τίποτα όμως, δεν μου παν.

Γράφοντας τούτες τις γραμμές τα μάτια μου είναι βουρκωμένα, έψαξα να βρω πρακτικά φάρμακα για να θεραπευτεί όσο γίνεται καλύτερα το πρόσωπο του παιδιού μου αχ μαύρη Ελλάδα του τρίτου κόσμου χώρα.

Γιάννης Σάκουλας

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΓΙΑΝΝΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΟΛΟΨΥΧΑ Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΕΦΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΧΑΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΙΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙ ΤΗΣ.

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.