Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Ο Μιχ. Αντωνόπουλος πρόεδρος της Ενωσης

Σε Σώμα συγκροτήθηκε χθες στις 6 το απόγευμα το προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Ενωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσσηνίας, το οποίο εκλέχτηκε από τη γενική της συνέλευση.
Ομόφωνα και διά βοής εξελέγησαν οι Μιχάλης Αντωνόπουλος πρόεδρος, Αριστείδης Γιαννακόπουλος αντιπρόεδρος, Γιώργος Λαζόγιαννης γραμματέας και Κώστας Μαντζούνης ταμίας.

Τα μέλη της προσωρινής διοίκησης συγκεντρώθηκαν χθες το απόγευμα έξω από τις εγκαταστάσεις της ΕΑΣ, αλλά βρήκαν τις πόρτες κλειστές.
Λίγο πριν συνεδριάσουν, ο αντιπρόσωπος στη γενική συνέλευση Παναγιώτης Περρωτής διένειμε ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει ότι εξελέγη μέλος του προσωρινού Διοικητικού Συμβουλίου.
Αμέσως μετά τη συνεδρίαση του προσωρινού Δ.Σ., ο νεοεκλεγείς πρόεδρος Μιχάλης ......

Αντωνόπουλος δήλωσε ότι θα εφαρμοστούν απαρέγκλιτα το καταστατικό και οι αποφάσεις της γενικής συνέλευσης.
Οταν ρωτήθηκε πότε θα εγκατασταθεί η προσωρινή διοίκηση στα γραφεία, ο κ. Αντωνόπουλος απάντησε ότι δεν τίθεται θέμα εγκατάστασης, αφού δεν υπάρχει άλλη διοίκηση στην ΕΑΣ.

Οπως φαίνεται, τα μέλη του προσωρινού Διοικητικού Συμβουλίου σήμερα θα πάνε στα γραφεία της ΕΑΣ για να παραλάβουν τα γραφεία.

Δήλωση Παναγιώτη Χρ. Περρωτή

Πληροφορήθηκα ότι έχω εκλεγεί ως μέλος της προσωρινής διοικήσεως της Ενώσεως Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσσηνίας κατά τη συνεδρίαση της 18ης-10-2009.
Επειδή όμως εγώ ούτε παρευρισκόμουν κατά τη διαδικασία εκλογής προσωρινού Διοικητικού Συμβουλίου ούτε έθεσα υποψηφιότητα ούτε είχα εξουσιοδοτήσει άλλον να το πράξει για λογαριασμό μου ούτε αποδέχθηκα καθ’ οιονδήποτε τρόπο την εκλογή μου, δηλώνω προς όλα τα φερόμενα μέλη της εμφανιζομένης προσωρινής διοικήσεως, την οποία δεν αναγνωρίζω γιατί θεωρώ ότι είναι παράνομη, ότι εγώ δεν είμαι μέλος της προσωρινής διοικήσεως ούτε αποδέχομαι τέτοια ιδιότητα.

Καταγγέλλω δε αυτούς που ανέγραψαν το όνομά μου μεταξύ των εκλεγέντων μελών της προσωρινής διοικήσεως και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου εναντίον τους.
Η παρούσα μου θα δοθεί σε όλα τα φερόμενα μέλη της εμφανιζόμενης προσωρινής διοικήσεως, τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου Β. Κοζομπόλη και τον γενικό διευθυντή Δ. Ραπτέα.

Πηγή: Ελευθερία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.