Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Είμαι 30 ετών και κατάγομαι από το Παλαιόκαστρο Μεσσηνίας.
Αποφοίτησα από το Δημόσιο Λύκειο Καρέα.
Σπούδασα στο Νομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής Αθηνών. Έκανα δύο μεταπτυχιακά στην Ευρωπαϊκή Πολιτική στο Τμήμα Κυβερνητικής Πολιτικής στο London School of Economics and Political Science και στο Eμπορικό και Τραπεζικό Δίκαιο στο Πανεπιστήμιο του Bristol.

Μιλάω αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Έχω σπουδάσει κλασικό πιάνο. Aπό το Σεπτέμβριο του 2003 δικηγορώ στο Πρωτοδικείο Αθηνών. Συνεργάστηκα με τις δικηγορικές εταιρείες'Μούργελας και συνεργάτες' και 'ELIAS SP.PARASKEVAS', όπου εξειδικεύτηκα στο τραπεζικό και χρηματοοικονομικό δίκαιο και στις διεθνείς συμβάσεις.
Από το Φλεβάρη του 2007, ύστερα από προκήρυξη, εργάζομαι ως δικηγόρος με πάγια αντιμισθία στην ΑΤΕΒΑΝΚ Α.Ε. Ήμουν ενεργό μέλος της ΠΑΣΠ Νομικής Αθηνών.

Στο 7ο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ το 2005 εκλέχτηκα στο Εθνικό Συμβούλιο και είμαι ένα από τα τρία νεότερα μέλη του. Είμαι μέλος της Γραμματείας Πολιτικών Νεολαίας και μέλος του Τομέα Αποδήμου. Στο τελευταίο Συνέδριο της Νεολαίας ήμουν μέλος της Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου, υπεύθυνη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και μέλος του Προεδρείου του Συνεδρίου.

Διαδικτυακοί τόποι της Νάντιας Γιαννακοπούλου:

Νάντια Γιαννακοπούλου (Επίσημη ιστοσελίδα)

Το ιστολόγιο της Νάντιας Γιαννακοπούλου



2 σχόλια:

  1. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΝΑΝΤΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ http://www.e-politikos.gr/content/giannakopoyloy-nantia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.