Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Υπαινιγμοί για την θητεία του Μαλαπάνη στον ΟΤΕ από τον αντινομάρχη Μεσσηνίας Σωτήρη Παναγιωτόπουλο

Στο παιχνίδι των υπαινιγμών και η θητεία του Χρ. Μαλαπάνη στην υπηρεσιακή ηγεσία του ΟΤΕ.
Ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Νέας Δημοκρατίας Σωτ. Παναγιωτόπουλος επανέρχεται στην αντιδικία που ξεκίνησε από την παράδοση στην κυκλοφορία της νέας σήραγγας στο Αρτεμίσιο και ζητά από τον κ. Μαλαπάνη να τον διαφωτίσει για το “πώς λειτουργούν οι νταβατζήδες” λόγω της εμπειρίας του ως γενικού διευθυντή Τεχνολογιών και Περιφερειών όλης της χώρας.

Στην επιστολή ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρει:
«Αγαπητέ Χρήστο, Χωρίς να θέλω να ταράξω τις ολιγοήμερες διακοπές σου, άλλωστε είναι γνωστό ότι εσύ και η παράταξή σου βρίσκεστε σε μόνιμες πολιτικές διακοπές, θα πρέπει να σου επισημάνω τα εξής:
Κατ’ αρχήν θεωρώ ότι ακόμα και μέσω δηλώσεων η επικοινωνία των πολιτικών είναι ωφέλιμη αρκεί να μην καταλήγει σε άσκοπη “πολυλογία” γιατί τότε δεν ανεβάζει την πολιτική αξία, αλλά μάλλον την βλάπτει.

Με πολλή χαρά θα δεχτώ την κριτική σου για την οποιαδήποτε πολιτική θέση έχω ......

αναπτύξει τόσο ως αντινομάρχης Μεσσηνίας όσο και ως πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε επί σειρά ετών. Σου υπενθυμίζω όμως ότι το έργο και η δράση μου έχουν επανειλημμένα κριθεί με επιτυχία έως σήμερα από τον Μεσσηνιακό λαό.
Γιατί αυτός είναι και ο τελικός μας κριτής.
Και να θυμάσαι, αγαπητέ Χρήστο, ότι ανοχή δεν σημαίνει αδυναμία. Είμαι βέβαιος, ότι θα βοηθήσεις σημαντικά με την επικοινωνιακή πολιτική που σου υποδεικνύουν και ακολουθείς, όχι μόνο στην ενδυνάμωση της πολιτικής μου παρουσίας, αλλά και της παράταξής μου γενικότερα (πολιτικά και αυτοδιοικητικά).

Γι’ αυτό και εκ των προτέρων σ’ ευχαριστώ. Ομως, αγαπητέ Χρήστο, ομολογία προσπάθειας αλλά και καταξίωσης “νταβατζήδων” όπως λες, από την ευρύτερη παράταξή σου δεν περίμενα να ακούσω διά στόματός σου.
Και μια και μίλησες για “νταβατζήδες” και δήλωσες επαΐων του ζητήματος, και επειδή οι δικές σου οι εμπειρίες και παραστάσεις, τόσο από την πολιτική σου διαδρομή όσο και από τη θέση σου στον ΟΤΕ την επίμαχη περίοδο που υπηρέτησες ως γενικός διευθυντής τεχνολογιών και Περιφερειών όλης της χώρας, είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από τις δικές μου, μήπως θα μπορούσες να με ενημερώσεις και να με διαφωτίσεις, το πώς λειτουργούν οι “νταβατζήδες”;

Γιατί αν κατέθετες αυτές τις εμπειρίες και τις γνώσεις σου ίσως τότε να είχαμε μεγάλες “ανατροπές”…
Εύχομαι καλές διακοπές σ’ εσένα και τους “συνεργάτες σου”. Εγώ είμαι εδώ μαχόμενος και ως αντινομάρχης και ως πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε για τα συμφέροντα και μόνο των Μεσσήνιων συμπολιτών μου.

Με την ελπίδα όλων μας ότι θα είσαι εσύ ξανά ο υποψήφιος νομάρχης του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Μεσσηνίας, σε χαιρετώ”».

Πηγή: Ελευθερία

1 σχόλιο:

  1. θα μπορούσες να με ενημερώσεις και να με διαφωτίσεις, το πώς λειτουργούν οι “νταβατζήδες”;

    Κάτσε να δείς τι μου θυμίζει αυτό για τους νταβατζήδες...
    Α ναι. Μου θυμίζει τον Καραμανλή το 2004 στου Μπαϊρακτάρη που είχε μιλήσει για νταβατζήδες.....
    Γιατί δεν πάει στο Μαξίμου ο Κος Παναγιωτόπουλος να ενημερωθεί περί νταβατζήδων???
    Για να το έχει πει ο Καραμανλής, Ξέρει εκείνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.