Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

OTE: ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΟΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟ "1305" ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Τη δυνατότητα εξόφλησης του τηλεφωνικού τους λογαριασμού με ένα απλό τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό κέντρο «1305» έχουν τώρα οι πελάτες του ΟΤΕ.

Χωρίς χάσιμο χρόνου, με ένα τηλεφώνημα στο «1305», εύκολα & απλά, οι πελάτες μπορούν να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους ΟΤΕ με οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD.

Ακόμα και στις διακοπές, καλώντας το «1305», από οποιοδήποτε σταθερό τηλέφωνο ΟΤΕ ή κινητό COSMOTE, οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για το υπόλοιπό τους και να εξοφλούν το λογαριασμό της τηλεφωνικής σύνδεσης που ..........

επιθυμούν, ακόμα και μετά την ημερομηνία λήξης του.
Το «1305» λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 21:00 και η κλήση από σταθερό τηλέφωνο ΟΤΕ είναι δωρεάν.

Με το «1305», ο ΟΤΕ προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευκολία για την εξόφληση λογαριασμών. Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΤΕ παρουσίασε πρόσφατα την υπηρεσία My e-Bill, έναν εναλλακτικό και σύγχρονο τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών on-line, μέσω του www.oteshop.gr. Ταυτόχρονα, οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών τους με Εγγυημένη Πάγια Εντολή, μέσω Internet Banking, Phone Banking, σε ATM ή στο δίκτυο καταστημάτων ΟΤΕ, COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο, o OTE συνεχίζει να εμπλουτίζει το εύρος των υπηρεσιών του και να βελτιώνει διαρκώς την εξυπηρέτηση των πελατών του, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες & λύσεις που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.