Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Νίκος Λυμπερόπουλος: Δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να αγωνιστώ ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πέρσυ ένιωσα ότι μου κλέβουν κάτι.

Μία από τις αγαπημένες του ποδοσφαιρικές εκφράσεις είναι το «μπομπόνι»! Το δυνατό σουτ που... τινάζει τα δίχτυα!
Το «μπομπόνι» αυτή την φορά του Νίκου Λυμπερόπουλου είχε στόχο τον Ολυμπιακό!

Ο διεθνής επιθετικός δήλωσε ότι «δεν θα πήγαινα στον Ολυμπιακό μετά τα όσα έγιναν στην Ριζούπολη» και ξεκαθάρισε πως «δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να αγωνιστώ ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πέρυσι ενιωσα ότι μου κλέβουν κάτι».

Αναλυτικά ο διεθνής επιθετικός, μίλησε στην Καθημερινή: .........

Για τις διαφορές ανάμεσα σε Super League και Μπουντεσλίγκα: «Στην Γερμανία υπάρχουν ποιοτικές ομάδες, που δημιουργούν πλήθος ευκαιριών στα 90 λεπτά. Αλλά και οι λεγόμενες μικρότερες ομάδες δεν κρύβονται και βγαίνουν μπροστά. Είναι πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα».

Για τους Γερμανούς διαιτητές: «Κάνουν κι αυτοί λάθη. Και ακόμα πιο σοβαρά από ότι στην Ελλάδα. Εδώ, όμως, την άλλη μέρα ξεχνιούνται τα πάντα».

Για τον πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό: «Έχω ακόμα μέχρι και σήμερα φίλους από την θητεία μου στον Παναθηναϊκό. Με εκτιμάνε. Υπήρχαν οι μεγάλες στιγμές. Οι πορείες στην Ευρώπη... ζούσαμε κάτι πρωτόγνωρο. Τα χρόνια μου στον ΠΑΟ ήταν ένα σχολείο, είναι η ομάδα που με καθιέρωσε».

Για την ΑΕΚ: «Το 2003 έφτασα κοντά στο να φύγω στο εξωτερικό. Ήταν μια-δυο περιπτώσεις που δεν είχαν όμως θετική κατάληξη. Τελείωνε και η μεταγραφική περίοδος. Υπήρχε το ενδιαφέρον της ΑΕΚ. Δεν ήθελα να το ρισκάρω λοιπόν και πήγα στην ΑΕΚ».

Για το διαζύγιο με την ΑΕΚ: «Η επέκταση του συμβολαίου μου ήταν μια εκκρεμότητα από το προηγούμενο καλοκαίρι, όταν η μεταγραφή μου στη Νυρεμβέργη δεν ολοκληρώθηκε. Τότε ο πρόεδρος που είπε ότι εκείνος θέλει να κλείσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ με επέκταση συμβολαίου. Έως εδώ όλα καλά. Δεν έγινε όμως και τελικά λύσαμε την συνεργασίας μας. Στην τελευταία μας συνάντηση ήμουν ξεκάθαρος με τον πρόεδρο. Έδειξα τη πραγματικά επιθυμώ, ή θα γινόταν αυτό ή θα ερχόταν το τέλος».

Για τον Ντέμη Νικολαΐδη: «Έκανε έργο, το οποίο μπορούσε να ήταν πολύ μεγαλύτερο. Στην αρχή είχε ένα μακροχρόνιο σχέδιο, με το οποίο συμφωνούσα. Δεν τηρήθηκε. Έφυγε ο Φερνάντο Σάντος, άλλαξαν πολλοί παίκτες. Δεν μου άρεσε».

Για το αν θα έπαιζε ποτέ στον Ολυμπιακό: «Με ήθελε πολύ ο κόσμος του Ολυμπιακού. Αφού δεν έγινε το 1996, μετά ήταν λίγο δύσκολο. Δεν χρειάστηκε καν να μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ, διότι δεν υπήρχε καμία πρόταση. Πάντως, και να υπήρχε, μετά τα γνωστά γεγονότα της Ριζούπολης (το 2003) δεν θα πήγαινα. Δεν μισώ την ομάδα. Έχει προσφέρει πολλά. Θα μπορούσε, όμως, να έχει προσφέρει περισσότερα».

Για το πότε ένιωσε ότι ξεχείλισε το ποτήρι: «Στο περσινό πρωτάθλημα, όταν ο Ολυμπιακός κέρδισε δικαστικά το πρωτάθλημα. Ένιωσα ότι μου κλέβουν κάτι και είπα κάποια πράγματα πάνω στην ένταση, τα οποία δεν τα παίρνω πίσω. Τότε ήταν που είπα στον εαυτό μου και την οικογένειά μου: “Αν μου δοθεί η ευκαιρία να φύγω και να αγωνιστώ στο εξωτερικό, όπου και να ‘ναι αυτό, θα φύγω”».

Για το αν θα γυρίσει πίσω: «Δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να αγωνιστώ ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Νομίζω ότι προσπάθησα 15 χρόνια να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Δεν έχω τραυματισμούς, ζω κάτι διαφορετικό που με έχει αναζωογονήσει, μπορώ να παίξω άλλα δυο χρόνια σε καλό επίπεδο. Ασφαλώς και θα μπορούσα να ολοκληρώσω την καριέρα μου στο Ουζμπεκιστάν, όπως ο Ριβάλντο».

Για το γεγονός ότι ο Ρεχάγκελ είχε σταματήσει να τον καλεί στην Εθνική από τις αρχές του 2003 και για 2.5 χρόνια: «Δεν ήμουν τραυματίας. Και μάλιστα το 2003 βγήκε και πρώτος σκόρερ με τον Παναθηναϊκό. Το γιατί ξαφνικά έπαψε να με καλεί είναι ένα ερώτημα. Όταν το σκέφτομαι πιο ψυχρά, η απάντηση είναι... “Ήταν απόφαση του προπονητή”. Αυτός σκέφτηκε ότι τη δεδομένη στιγμή δεν είμαι χρήσιμος για την ομάδα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Εκτός αν κάποτε ο κ. Ρεχάγκελ θελήσει να μου πει για ποιο λόγο το έκανε-αν υπάρχει κάποιος λόγος».

Για το αν θα μπορούσε να αναλάβει την ηγεσία κάποιας ομάδας: «Μεγάλη μου αγάπη είναι η «Μαύρη θύελλα» (σ.σ. Καλαμάτα). Την αισθάνομαι σπίτι μου. Θα ήθελα πολύ να την δω στην πρώτη κατηγορία όπως την άφησα ως παίκτης. Ξέρω τις δυνατότητες που έχει και έχει το μεσσηνιακό ποδόσφαιρο. Αν υπήρχε ένας άνθρωπος που λατρεύει την ομάδα και δίνει το κεφάλαιο, θα ήμουν στο πλάι του».

Πηγή: Καθημερινή με Αναδημοσίευση στην Gazzetta

6 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΑΝΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΘΥΕΛΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΛΘ ΣΥΧΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΑΝΗ...ΔΝ ΕΧΕΙ ΨΩΜΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΤΕΜΗ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΦΥΓΑΤΕ ΕΣΥ ΚΙ Ο ΔΕΛΑΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΚΤΩΝ ΚΑΘΕ ΧΡΙΝΟ ΧΑΛΟΥΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΚΤΖΗ ΦΙΛΑΘΛΟ.. (ΕΙΧΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ) ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΣ ΕΣΥ ΚΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Νικόλα! Εγώ σαν πανα8ηναϊκός που είμαι πάντα θα θυμάμαι όσα έδωσες στο τριφύλλι και πόσους τίτλους σου λήστεψαν οι κόκκινοι!!! Πάντα θα θυμάμαι τα γκολ εναντίον του ολυμπιακού όπως αυτό τη σεζόν 99-00 στο 2-2 (αντί γεια 2-5 με 2 χαμένες κλασσικές ευκαιρίες από βαζέχα-η μία δοκάρι και δοκάρι φύσσα στο πρώτο ημίχρονο, απόλυτη υπεροχή από την ομαδάρα του κυράστα τότε)που πήγες και το πανηγύρισες μ'ένα ανάπηρο παλληκάριμε τα χέρια υψωμένα.Με σένα μεγάλωσα σαν παναθηναίκός και στο μπάσκετ με τον Αλβέρτη. Νιώθω πικρία που το σύστημα των βαρδινογιάννηδων επείτηδες προσπάθησε να σε απαξιώσει (μέσω της ντέρμπι αρε γκόντζο και σια υπηρέτες των καβουρογιάννηδων που βλέπουν τον παο σαν μπίζνα και τπτ άλλο)για να κουκουλώσουν τις δικές τους ευθύνες που ήταν και οι μεγαλύτερες-αδιαφορία για την ομάδα μηδαμινά μπάτζετς μηδέν προστασία από τη διαιτησία. Εσύ πάντως πάντα θα σαι στην καρδιά της γενιάς που μεγάλωσε με σένα όταν φόραγες την πράσινη φανέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικόλα περιμένουμε να σε δουμε στην Μαύρη Θύελλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.