Τρίτη 5 Μαΐου 2009

«Αντί να ζητήσουν συγνώμη, έβγαλαν ανακοίνωση Πολιτικού Οργάνου»

Απάντηση στην ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας, η οποία αναφερόταν στην επιλογή του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας «να μην καλέσει σε χαιρετισμό τον μοναδικό βουλευτή που παραβρισκόταν στην εκδήλωση για την Εργατική Πρωτομαγιά 2009, κ. Δημήτρη Κουσελά» και κατέληγε στα ερωτήματα: «Είναι κομματισμός; Λάθος; Υποτίμηση του Κοινοβουλίου;», δίνει ο γενικός γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας, κ. Παναγιώτης Στέφανος.

Στην απάντησή του αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Κύριοι της Νομαρχιακής το πρώτο ερώτημα της ανακοίνωσής σας της 2-5-2009 σχετικά με τον αποκλεισμό βουλευτή κατά τη λογική σας να χαιρετίσει στην εκδήλωση (ΕΚ-ΑΔΕΔΥ) για την Πρωτομαγιά είναι: Κομματισμός; Λάθος; Η υποτίμηση του Κοινοβουλίου;

Το δικό μου ερώτημα είναι: Κομματισμός; Λάθος; Ανικανότητα; Έλλειψη σεβασμού και .........

σοβαρότητας ή κάτι άλλο αναγκάζει κάποια στελέχη σας να αμαυρώνουν μια τόσο σοβαρή εκδήλωση; Άγνοια, απειρία η εξαναγκασμός οδηγεί τη Νομαρχιακή Επιτροπή να επιτίθεται με τέτοιο τρόπο στον κορυφαίο συνδικαλιστικό θεσμό της πόλης που κάνει με τον ίδιο τρόπο την εκδήλωση και το έχετε αποδεχθεί τόσα χρόνια εσείς οι ίδιοι. Τόσα χρόνια ο συνδυασμός σας στο Εργατικό Κέντρο και την ΑΔΕΔΥ αυτή την εκδήλωση ψηφίζει και σε αυτή συμμετέχει. Γιατί κατηγορήσατε το Εργατικό Κέντρο και όχι την ΑΔΕΔΥ που ήταν συνδιοργανώτρια μήπως και εκεί υπάρχει σκοπιμότητα;

Από πού αντλείτε το δικαίωμα για διαστρέβλωση της αλήθειας;

Είναι αλήθεια ότι προβληματίστηκα πολύ εάν έπρεπε να ασχοληθώ με την ακατανόητη ενέργεια 2 - 3 Νομαρχιακών Συμβούλων του ΠΑΣΟΚ να δημιουργήσουν πρόβλημα στην εκδήλωση του Εργατικού Κέντρου και της ΑΔΕΔΥ να φωνασκούν και να παρακωλύουν τον ομιλητή απειλώντας με αποχώρηση. Και ενώ πίστευε κανείς ότι το θέμα έληξε εκεί, εξέδωσε ανακοίνωση η Νομαρχιακή, σε υπηρεσία μπήκε και συγκεκριμένος δημοσιογράφος τοπικής εφημερίδας γράφοντας ανακρίβειες. Για την αποκατάσταση και μόνο της αλήθειας και χωρίς διάθεση κόντρας έχω να πω τα εξής: "αντί να ζητήσουν οι συγκεκριμένοι συγνώμη για την συμπεριφορά τους σε μια τέτοια στιγμή έβγαλαν και ανακοίνωση πολιτικού οργάνου".

Εγώ συνηθίζω να απαντώ σε ανακρίβειες και προκλήσεις ενυπόγραφα και εάν κάπου κάνω λάθος και χρειαστεί το αποκαθιστώ. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τρίτους να απαντούν για λογαριασμό μου, ούτε μιλώ για λογαριασμό κάποιου άλλου.

Τα πραγματικά γεγονότα λοιπόν έχουν ως εξής:

Σαν γραμματέας του Εργατικού Κέντρου έχω την ευθύνη των πρωτομαγιάτικων εκδηλώσεων από το 2001. Όταν ανέλαβα υπήρχε το έθιμο να χαιρετά Νομάρχης, Δήμαρχος και εκπρόσωποι Εργατικού Κέντρου και ΑΔΕΔΥ να εκφωνούν 2 - 3 ομιλίες συνήθως διαπαραταξιακά. Δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα, στις εκδηλώσεις παρευρίσκονταν για τους δικούς τους λόγους και βουλευτές. Κάποιες φορές οι κ.κ. Μπένος, Γιαννακόπουλος αρκετές ο κ. Κατσιλιέρης νομίζω ανελλιπώς από το 2004 που εκλέχθηκε ο κ. Κουσελάς. Υπήρξαν φορές που ήταν στην εκδήλωση 2 - 3 βουλευτές και δεν υπήρξε ποτέ αίτημα για χαιρετισμό.

Είναι επίσης αλήθεια ότι εδώ και 2 - 3 χρόνια έχει μπει ζήτημα να μην χαιρετίζει ούτε Νομάρχης, ούτε ο Δήμαρχος, όπως γίνεται σχεδόν σε όλη την Ελλάδα. Στη φετινή εκδήλωση μπήκε το ζήτημα επιτακτικά. Επειδή συμφωνούσα με αυτή την άποψη και ο συνδυασμός μας, δεν ανήγγειλα εγώ τους χαιρετισμούς αλλά συνάδελφος από την Πλειοψηφία, επειδή υπήρχε επιμονή και από τους ίδιους να χαιρετήσουν ,επειδή έτσι γινόταν τόσα χρόνια.

Ξεκίνησε η εκδήλωση και στον τελευταίο ομιλητή υπήρχε επιμονή από τους παραπάνω συμβούλους να χαιρετίσει ο κ. Κουσελάς. Στη διάρκεια της ομιλίας τους παρακάλεσα να μη δημιουργήσουν πρόβλημα, τόσα χρόνια γνωρίζουν τη διαδικασία, άλλωστε δεν είχε υπάρξει αίτημα να προστεθούν ομιλητές, αντίθετα υπήρχε η άποψη από αρκετούς με συγκεκριμένο σκεπτικό να μη χαιρετίζει ούτε ο Δήμαρχος, ούτε ο Νομάρχης. Έκανα κάτι που δεν μου το επιτρέπει η δεοντολογία. Διέκοψα τον ομιλητή, είπα δημόσια τη θέση μου (ότι όσο εγώ θα είμαι γραμματέας θα επιμένω στην εκδήλωση της Πρωτομαγιάς θα μιλάνε μόνο οι εκπρόσωποι των εργαζομένων). Είναι σαφές ότι οι εκπρόσωποι των κομμάτων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αυτή τη μέρα πρέπει να ακούν τους εργαζόμενους, τα αιτήματα , τις αγωνίες τους. Ειδικά δε φέτος που η κατάσταση είναι τραγική. Είναι θράσος να θέλουν να χαιρετίσουν. Εάν είναι υπέρ των εργαζομένων να το δείξουν με τη στάση τους και την ψήφο τους στα κρίσιμα νομοσχέδια.

Θέση τίμια δημόσια και χωρίς περιστροφές, τρεις αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Διαφωνώ αλλά το καταλαβαίνω, έτσι έχουν μάθει να λειτουργούν. Προκύπτουν όμως τα ερωτήματα:

Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εκδήλωση και γιατί τουλάχιστον τα οκτώ τελευταία χρόνια που έχω εγώ την ευθύνη με την ίδια διαδικασία δεν υπήρξε πρόβλημα;

Ρωτήσατε κύριοι και κυρίες της Νομαρχιακής ποτέ τα προβλήματα του κτιρίου και των εργαζομένων; Όταν διαφώνησα και αποχώρησα στα εγκαίνια του κτιρίου του Ε.Κ. στις γραφικότητες Γιακουμάτου και έστειλα επιστολή στον Τύπο και για τον αποκλεισμό από το χαιρετισμό της δικής πρώην προέδρου της Εργατικής Εστίας να χαιρετήσει, ο βουλευτής και ο εκπρόσωπος της ΓΣΕΕ μέλη σας μετείχαν στη φιέστα. Ποιο είναι αυτό που θα ερμηνεύσουν και θα κρίνουν οι εργαζόμενο, όπως λέτε στην ανακοίνωση, δεν σαν προβληματίζει η απαξίωση του κόσμου; Αλήθεια πόσοι εργαζόμενοι φίλοι και μέλη σας ήταν στην εκδήλωση;

Αλήθεια αποχωρήσατε όταν εγώ είπα ότι όσο θα είμαι Γραμματέας θα μιλούν εκπρόσωποι εργαζομένων που γράφει γνωστός και μη εξαιρετέος δημοσιογράφος τοπικής εφημερίδας σε Κυριακάτικο πρωτοσέλιδο;

(Αλήθεια είναι καιρός πια, κάποιος γρήγορα πρέπει να του απονείμει το βραβείο αντικειμενικής δημοσιογραφίας δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά).

Θα μπορούσα να πω πολύ περισσότερα επιλέγω να σταματήσω εδώ. Έχω να επισημάνω στην Νομαρχιακή Επιτροπή εάν σέβεται και πιστεύει στην αυτονομία του συνδικαλιστικού κινήματος ας μην κάνει άλλα τέτοιους είδους λάθη.

Η διοίκηση του ΕΚ και εγώ προσωπικά είμαστε πάντα προσεκτικοί και δεν κρίνουμε τόσο αβίαστα και χωρίς δεύτερη σκέψη πρόσωπα και θεσμούς. Και να είστε σίγουροι ότι μας δίνετε πολλές αφορμές με την πολιτική και τη δράση σας. Θα έλεγα στο συντάκτη της ανακοίνωσης αλλά και σ' αυτούς που έφυγαν από την εκδήλωση (μπορεί να κουράζονταν να έρθουν στην παραλία) ότι:

Εγώ στη ζωή μου έμαθα να ξεχωρίζω την αυτονομία του συνδικαλιστικού κινήματος από την πολιτική μου δράση. Οι ίδιοι γνωρίζουν καλά και πρώτος ο Βουλευτής ότι το πλήρωσα και οικονομικά και επαγγελματικά. Και ο νοών νοείτω. Δεν μετανιώνω όμως για αυτή τη στάση μου, τους καλώ δε, εάν έχουν κότσια και πολιτικό ανάστημα να τη μιμηθούν. Επίσης θεωρώ ότι ακόμα και αυτή η ιστορία έκρυβε σκοπιμότητες από την πλευρά τους βρήκαν τον κακό που κάνει τους αποκλεισμούς, γιατί έτσι βολεύει ορισμένους.

Τελεία και παύλα και δεν πρόκειται να επανέλθω.

ΥΓ Εγώ έμαθα στη ζωή μου να ξεχωρίζω το πανηγύρι στο χωριό μου τη γιορτή της αγκινάρας, του σύκου, της πατάτας, και τις γουρνοπούλες από την εκδήλωση για την Πρωτομαγιά. Καιρός να μάθουν τις διαφορές και κάποιοι νεόκοποι στα δημόσια πράγματα».

Πηγή: Επικαιρότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.