Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Μερικά ανέκδοτα για να ξεκινήσει καλά η μέρα μας

Μετά από μια μαύρη μέρα που περάσαμε χθες αναφορικά με το περιστατικό στην σχολή τπυ ΟΑΕΔ λέω να ξεκινήσουμε την μέρα μας και το Σαββατοκύριακο με λίγο γέλιο.
Τι καλύτερο λοιπόν από δυο - τρία ανέκδοτα????? ...............


Ένας ταβερνιάρης είχε ένα παπαγάλο και του λέει:
_ Φεύγω για μια ώρα από το μαγαζί. Αν έρθει το βυτίο με το πετρέλαιο πες τους να βάλουν 1 τόνο.
Έρχεται το βυτίο, βλέπουν τον παπαγάλο και του λένε:
_ Πού είναι το αφεντικό?
_ Έφυγε, τους λέει αυτός, βάλτε 3 τόνους και αφήστε το τιμολόγιο στο τραπέζι.
Γυρνάει ο ταβερνιάρης βλέπει ότι αγόρασε 3 τόνους και ουρλιάζει στο παπαγάλο:
_ Ένα τόνο δε σου είπα ρε, γιατί τους είπες 3?
Τον αρπάζει και το σταυρώνει με τα φτερά ανοιχτά. Έπειτα του λέει:
_ Μια βδομάδα θα μείνεις εκεί.
Ο παπαγάλος βλέπει απέναντι του μια εικόνα του Χριστού στο σταυρό και ακούει μέσα από την εικόνα μια φωνή:
_ Πλάσμα του Θεού, πόσο καιρό θα είσαι σταυρωμένο?
Λέει ο παπαγάλος:
_ Μια βδομάδα, εσύ πόσο καιρό είσαι στο σταυρό?
Του απαντάει η φωνή:
_ 2000 χρόνια!
Έκπληκτος ο παπαγάλος του λέει:
_ Καλά ρε μεγάλε πόσο πετρέλαιο παράγγειλες?????

================================================================================

Πάει ένας ανθρωπάκος στον ψυχίατρο. Γιατρέ μου έχω σοβαρό πρόβλημα, εκεί που κοιμάμαι το βράδυ έρχεται στον ύπνο μου ένας άγγελος και μου λέει:
_ Νώντα τσιτσάκια κάναμε, τσιτσάκια?
Και εγώ του λέω:
_ Όχι δεν κάναμε. Ε! την άλλη μέρα το πρωί ξυπνάω και είμαι μούσκεμα σε όλο μου το κορμί με κάτουρα.
_ Άκου να σου πω, του λέει ο γιατρός, όταν ξανάρθει αυτός ο άγγελος και σε ρωτήσει θα του πεις: Κάναμε
Έτσι και έγινε, ξαπλώνει ο ασθενής και στον ύπνο του έρχεται ο άγγελος και του λέει:
_ Τσιτσάκια κάναμε, τσιτσάκια?
_ Κάναμε, του λέει ο κακομοίρης.
_Κακάκια όμως δεν κάναμε!

================================================================================

Είναι ένας νταλικέρης στην εθνική οπότε ξαφνικά βλέπει ένα μικρό κόκκινο ανθρωπάκι να του κάνει auto - stop.
Ο νταλικέρης σταματάει και τότε το κόκκινο ανθρωπάκι του λέει:
_ Γεια σου είμαι ο μικρός κόκκινος μαλάκας και θέλω να μου δώσεις κάτι να φάω!!
Τι να κάνει το τυπάκος, του δίνει λίγο φαγητό.
Μετά από λίγο όμως βλέπει ένα μικρό πράσινο ανθρωπάκι να του κάνει και αυτό
auto-stop και να του λέει:
_ Γεια σου είμαι ο μικρός πράσινος μαλάκας και θέλω να με πας μέχρι το σπίτι μου.
Ο νταλικέρης πράγματι πάει το πράσινο ανθρωπάκι σπίτι του, αλλά μετά από λίγο βλέπει ένα μικρό κίτρινο ανθρωπάκι να του κάνει κι αυτό auto - stop. Τι να κάνει σταματάει και το μικρό κίτρινο ανθρωπάκι του λέει:
_ Γεια σου είμαι ο μικρός κίτρινος μαλάκας και θέλω να μου δώσεις κάτι να πιω γιατί διψάω πολύ!
Ο νταλικέρης είχε αρχίσει να τα παίρνει αλλά έκανε υπομονή και του έδωσε λίγο νερό.
Λίγα μέτρα όμως πιο κάτω βλέπει ένα μικρό μπλε ανθρωπάκι να του κάνει σήμα και εκνευρισμένος πριν προλάβει να του ζητήσει οτιδήποτε του λέει:
_ Ξέρω, ξέρω είσαι ο μικρός μπλε μαλάκας. Και τι θέλεις?
_ ....Άδεια και δίπλωμα παρακαλώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.