Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Σοβαρό τροχαίο με υλικές ζημιές μόνο στο χωρίο Αλλαγή

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα χωρίς ευτυχώς τραυματίες ή θύματα, αλλά με αρκετές υλικές ζημιές, έγινε σήμερα το μεσημέρι στις 12:00 περίπου στο χωριό Αλλαγή επί της Εθνικής οδού Τσακώας - Καλαμάτας.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες αυτοκίνητο μάρκας TOYOTA AVENSIS είχε βγάλει φλας για να στρίψει προς το χωριό Μερόπη όταν αυτοκίνητο μάρκας ALFA ROMEO με κατεύθυνση προς Αθήνα, έπεσε επάνω του με αποτέλεσμα το πρώτο να μπει στο γωνιακό Ουζερί του κου Πέτρου Νασόπουλου.

Σε δήλωση του ο καταστηματάρχης είπε ότι κινδύνευσε τόσο ο ίδιος όσο ο αδελφός του και η κόρη του.
Μόλις άκουσα το μπαμ, είδα το αυτοκίνητο που βλέπετε να κατευθύνεται προς το μαγαζί μου και προς στιγμήν πίστεψα ότι έφτασε το τέλος μου.
Είδα τον Χάρο με τα μάτια μου δήλωσε .......

χαρακτηριστικά ο Κος Νασόπουλος.

Η Ζημιά που μου έκαναν είναι πολύ μεγάλη. Τζαμαρίες, πόρτες, ψυγείο τραπέζια καρέκλες κολώνες φωτισμού όλα καταστράφηκαν.
Ήρθε η Αστυνομία Μελιγαλά κατέγραψε το συμβάν και θα πάω το απόγευμα να πάρω την έκθεση για να δω με τον Δικηγόρο μου πως μπορώ να κινηθώ νομικά εναντίον και των δυο για την ζημιά που υπέστη το μαγαζί μου.
Σύμφωνα με πρόχειρες εκτιμήσεις η ζημιά είναι της τάξης των 10 - 15.000 ευρώ συν τα μαστορικά, συν τις μέρες που θα μείνει κλειστό το μαγαζί μου για να επιδιορθωθούν οι ζημιές και το μεγαλύτερο γεγονός ότι το μαγαζί μου καταστρέφεται για δεύτερη φορά και καταλαβαίνετε ότι είναι δυσφήμιση για το κατάστημα μου.
Ένα μεροκάματο βγάζω. Και αυτό το μεροκάματο τουλάχιστον για μια με δυο εβδομάδες θα το χάσω. Δεν πρέπει να αποζημιωθώ???

Να πούμε ότι λίγο παραπάνω από το ουζερί και συγκεκριμένα έξω ακριβώς από το βενζινάδικο της Shell υπάρχει κάμερα της τροχαίας η οποία είναι ακόμα εκτός λειτουργίας και τα αυτοκίνητα στο σημείο αυτό παραβιάζουν το όριο ταχύτητας των 50 χιλιομέτρων.

Δείτε αποκλειστικό φωτορεπορτάζ από το Φιλιατρά News



















Ρεπορτάζ: Φιλιατρά News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.