Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Οι εξαγγελίες για Αεροδρόμιο και σιδηροδρομικό δίκτυο από τον Υπουργό Μεταφορών

Με… άδεια χέρια επισκέφθηκε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, την Καλαμάτα, με μελλοντικές δεσμεύσεις για αναζωογόνηση των μεταφορών στη Μεσσηνία.

Ο υπουργός, ο οποίος βρισκόταν στον Νομό από την Παρασκευή, συνέχισε την περιοδεία του στη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα το Σάββατο, με πρώτο σταθμό το Δημαρχείο Καλαμάτας, όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο, Παναγιώτη Νίκα. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Δημαρχείο ο κ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε την «κατ’ εξαίρεση» έγκριση της χρηματοδότησης για την κατασκευή και λειτουργία ποδηλατοδρόμου, οποίος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, με το βάρος να πέφτει πλέον στον Δήμο.
Παράλληλα, ο υπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ζήτημα του σιδηροδρόμου, τονίζοντας ότι, ο ΟΣΕ βαίνει προς αναδιάρθρωση και θα ..........

εκσυγχρονιστούν οι γραμμές Πελοποννήσου και προαστιακού.
Απέφυγε, ωστόσο, να πάρει θέση σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς στο Πάρκο ΟΣΕ, αναφέροντας ότι, πρόκειται για «ειδικό κεφάλαιο» και ότι, θα επιλυθεί με μελλοντικές μεταρρυθμίσεις, που θα γίνουν στο πλαίσιο ανασύνταξης της εταιρείας, κάτι που αφήνει μετέωρο το μέλλον του χώρου. Ο δήμαρχος δώρισε στον υπουργό ένα αντίγραφο της Διακήρυξης της Επανάστασης του ’21 προς τας Ευρωπαϊκάς Αυλάς, με αφορμή την επέτειο της απελευθέρωσης της Καλαμάτας.

Δ. Δράκος: «Αναβάθμιση Αεροδρομίου και σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμάτα - Αθήνα»

«Πριν είχαμε (σ.σ. επισκέπτες) βορειοελλαδίτες και υπουργό. Τώρα έχουμε βορειοελλαδίτη υπουργό!». Με αυτά τα λόγια, αστειευόμενος και αναφερόμενος, φυσικά, στις συναντήσεις που είχαν προηγηθεί με τον Σύλλογο Μακεδονομάχων Μεσσηνίας και τον υπουργό Πολιτισμού, Αντώνη Σαμαρά, ο νομάρχης Μεσσηνίας, Δημήτρης Δράκος, καλωσόρισε στο γραφείο του τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδη Στυλιανίδη. Στη συνέχεια κ. Δράκος κινήθηκε σε πιο διεκδικητικό πλαίσιο, εκφράζοντας έντονα παράπονα για τη στάση της Πολιτείας όσον αφορά στον τομέα των υποδομών στη Μεσσηνία. «Ενώ είμαστε το παλαιότερο κομμάτι της νεότερης Ελλάδας, οι υποδομές μας υστερούν χαρακτηριστικά έναντι άλλων περιοχών της πατρίδος μας», τόνισε χαρακτηριστικά. Το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο και η αναβάθμιση του Αεροδρομίου ήταν οι βασικές θέσεις του νομάρχη, ο οποίος στήριξε την επιχειρηματολογία του στην τουριστική ανάπτυξη της Μεσσηνίας, που αναμένεται να εκτιναχθεί με την υλοποίηση της ΠΟΤΑ. Παράλληλα ο νομάρχης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη συμβολή του προαστιακού σιδηροδρόμου, ενώ έκανε λόγο για επανασύνδεση της Καλαμάτας με την Αθήνα σιδηροδρομικά. Αναφερόμενος στην υπόθεση του Αεροδρομίου, ο κ. Δράκος, τόνισε πως η ύπαρξη της ΠΟΤΑ επιτάσσει ως αναγκαία την αναδιοργάνωση του Αεροδρομίου, καθώς υπάρχουν θετικά μηνύματα για εκτίναξη του Τουρισμού. Σύμφωνα με μελέτη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, θα χρειαστούν 15 εκατ. ευρώ για το Αεροδρόμιο, ποσό το οποίο χαρακτήρισε μεγάλο και κατέδειξε ως καλύτερη λύση την αναβάθμιση αρχικά του υπάρχοντος χώρου. Για την αναβάθμιση αυτή είχε οριστεί χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία, όπως επισήμανε ο κ. Δράκος, δεν έχει εκταμιευτεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σχετικά με τον εξωραϊσμό του Αεροδρομίου παρενέβη ο υποδιοικητής της ΥΠΑ, Βασίλης Ηλίου, ο οποίος τόνισε πως οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει.

Εξαγγελίες Στυλιανίδη για σιδηροδρομικό δίκτυο, Αεροδρόμιο και ΚΤΕΛ

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, μετά τις επισκέψεις του σε δήμαρχο και νομάρχη, μίλησε για έργα που αφορούν στον εκσυγχρονισμό του Αεροδρομίου και την επανασύνδεση του σιδηροδρομικού άξονα Καλαμάτα - Τρίπολη - Κόρινθος - Αθήνα, ενώ αναφέρθηκε και στον προαστιακό. Συγκεκριμένα, σημείωσε πως μέχρι το 2010 θα πραγματοποιηθούν οι διαδικασίες επέκτασης του κτηρίου και των διαδρόμων του Αεροδρομίου, ενώ ενημέρωσε πως ήδη προχωρούν οι διαδικασίες για την ανακαίνιση του κτηρίου (ύψους 1,5 εκατ. ευρώ) και αναμένεται μετά το 2010 να δοθούν 8,8 και 4,5 εκατ. ευρώ για επέκταση του συγκροτήματος κι αεροδιαδρόμων. Σχετικά με τον σιδηροδρομικό άξονα Καλαμάτα - Αθήνα, ο κ. Στυλιανίδης δεσμεύτηκε πως θα επισπευσθούν οι εργασίες. Αναφερόμενος στη θετική έκβαση της αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής, ο υπουργός τόνισε την ανάγκη εξυγίανσης και του ΟΣΕ, δεδομένου ότι, με έλλειμμα 8 δισ. ευρώ ο κάθε πολίτης πληρώνει 2,5 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Πηγή: Επικαιρότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.