Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

E-mail απο αναγνώστη του Φιλιατρά News.

Aξιότιμε Κύριε.
Θα ήθελα να σου δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για το υψηλό επίπεδο που υπάρχει στο Φιλιατρά News.
Το παρακολουθώ εδώ και καιρό αλλά τις τελευταίες μέρες αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με την υγεία μου και χρειάστηκε να νοσηλευτώ στο νοσοκομείο.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούσα για μια εβδομάδα να παρακολουθώ τα νέα της Τριφυλίας.
Χθες βγήκα από το νοσοκομείο υγιέστατος και η πρώτη μου δουλειά μόλις ήρθα σπίτι ήταν να δω την σελίδα σας.

Με πολύ μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι άλλαξε ριζικά προς το πολύ καλύτερο την εικόνα της.
Δεν είναι εκείνο το στενό πράγμα που νόμιζες ότι σε έκλεισε σε πολύ στενό χώρο προκαλώντας σου ασφυξία.

Τα χρώματα που έχει είναι εξαιρετικός ο συνδυασμός τους και δεν κουράζουν τον αναγνώστη.
Χίλια μπράβο για την ριζική ανανέωση σας καθώς και για την εικόνα στο πάνω μέρος της σελίδας σας.
Πιστεύω ότι θα μπορούσατε να φτιάξετε μια πολύ καλύτερη εικόνα, με φωτογραφίες της πόλης μας και γενικά να απογειωθεί η αισθητική πλευρά της σελίδας.
Οχι όμως ότι και τώρα δεν έχει αλλάξει.
Εχει δείξει πολύ και προδιαθέτει ευχάριστα τον αναγνώστη.

Η θεματολογία που χρησιμοποιείτε είναι εξαιρετική άμεση, μεστή και σε ήπιους τόνους που τραβάει τον αναγνώστη.
Θα ήθελα να σου δώσω συγχαρητήρια και για την toolbar που έφτιαξες για εμάς. Παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για να έχουμε αυτό που έγραφες όταν μας την παρουσίασες "τα πάντα μπροστά στα μάτια μας".
Το πλέον χρήσιμο εργαλείο είναι το τμήμα με την ζωντανή ενημέρωση για ότι καινούριο υπάρχει στις Φιλιατρινές σελίδες.
Πραγματικά πολύ βολικό.
Και πάλι τα θερμά μου συγχαρητήρια. Αξίζει πολλά η σελίδα αυτή.

Συνέχισε έτσι όπως μας έχεις μάθει μέχρι σήμερα και εμείς θα είμαστε μαζί σου. Συνέχισε να μας ενημερώνεις σοβαρά όπως το κάνεις μέχρι σήμερα.
Εχεις φτιάξει την συνταγή της επιτυχίας. Και η επιτυχία είναι δεδομένη.
Σου στέλνω και το τηλέφωνο μου για να με πάρεις να μιλήσουμε.

Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο βράδυ.

Μιχαλακόπουλος Κώστας
Μαρούσι - Αθήνα
.............@yahoo.gr


ΣΧΟΛΙΟ - AΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητέ κύριε Κώστα.
Πρωτα απ΄όλα εύχομαι να είστε υγιείς και να μην ξαναχρειατεί να πάτε άλλη φορά σε γιατρό.
Εν δευτέροις θα ήθελα να σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που η ανανέωση του Φιλιατρά News σας άρεσε.
Στο ίδιο μοτίβο απο το οποίο ξεκινήσαμε πορευόμαστε και σας υποσχόμαστε ότι έτσι θα βαδίσουμε.
Χαίρομαι ιδιαίτερα που σας έχει βολέψει και εσάς η Φιλιατρά Νεws Toolbar.
Είμαστε το πρώτο blog που έχει δική του Toolbar και πολύ μας αρέσει αυτή η πρωτιά.
Μεγαλύτερη όμως σημασία έχει ότι αυτή η toolbar μπορεί να βολέψει τον οποιονδήποτε Φιλιατρινό γιατι παρουσιάζει πράγματα που σχετίζονται με τα Φιλιατρά και ΜΟΝΟ.

Να είστε πάντα καλά και να συνεχίσετε να βρίσκεστε στο Φιλιατρά News ώστε να ενημερώνεστε για ότι συμβαίνει στον τόπο μας.

Πολλούς χαιρετισμούς από τα Φιλιατρά μας.

Με τιμή
Φιλιατρά News

7 σχόλια:

  1. Περαστικά και από εμένα στον συμπατριώτη μας.
    Οσο αφορά το νέο header πιστεύω ότι πρέπει να παραμείνει ως έχει.
    Η δουλειά του φίλου του Χάρη είναι αξιοζήλευτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεωρώ ιδιαίτερα τιμητικά τα σχόλια του blog του Πύργου Τριφυλία για το Φιλιατρά News τα οποία έρχονται να επιβεβαιώσουν το υψηλό επίπεδο που είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω χαράλαμπε δεν λέω αν το blog μας είναι ποτοικό ή όχι.
    Αυτό το κρίνουν οι τόσοι επισκέπτες που έχουμε το τελευταίο διάστημα.
    Σήμερα ξεπεράσαμε τα 1300 κλίκ προς το Φιλιατρά News.
    AYTO ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
    Οτι έχουμε αποκτήσει την αποδοχή αυτών που μας επισκέπτονται καθημερινά.

    ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και θα ήθελκα να ευχαριστήσω πολύ και τον Φίλο που επιμελείται το blog Πύργος Τριφυλίας για τα καλά του λόγια.
    Έχουμε ένα κοινό στόχο και αυτό προσπαθούμε καθημερινά να πετύχουμε.
    Σεβασμό στους αναγνώστες μας και σωστή πληροφόρηση.
    Νομίζω ότι τα καταφέρνουμε μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας ρε μάγκες.
    Το αξίζετε.

    Κώστας Γ.
    Κυπαρισσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα μου αρέσει περισσότερο τώρα το Φιλιατρά News.
    Πολυ ωραία δουλειά.

    Αγγελάκης Γιάννης
    Περιστέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο τα καλύτερα blog που έχω διαβάσει,
    Το γνώρισα από το troktiko και μου άρεσε πολύ.
    Το έβαλα στα αγαπημένα μου.

    Θ. Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.