Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Νεκρή νεαρή Ρουμάνα απο κατάρρευση παλιάς οικίας, ανασύρεται ομοεθνής της!

Νεκρή ανασύρθηκε μια Ρουμάνα υπήκκοος λίγο μετά τις 8 το πρωί μέσα από τα συντρίμμια παραπήγματος όπου διέμεναν μετά από κατάρρευσή του.

Οι άνδρες της Πυροσβεστική Υπηρεσίας
Γαργαλιάνων καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να απεγκλωβίσουν έναν ομοεθνή της ο οποίος βρίσκεται μέσα στα συντρίμμια αλλά παραμένει ευτυχώς ακόμα ζωντανός και η περιπέτειά του θα έχει αίσιο τέλος.

Στην περιοχή έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, μηχανήματα του Δήμου αλλά και αρκετοί κάτοικοι για να ενισχύσουν την προσπάθεια των διασωστικών συνεργείων.
Τα αίτια της κατάρρευσης ερευνώνται και οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως ίσως αυτή προήλθε από τη σεισμική δόνηση που σημειώθηκε στο θαλάσσιο χώρο της ευρύτερης περιοχής της Καλαμάτας νωρίς το πρωί μεγέθους περίπου 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.
Τo οίκημα ήταν αρκετά καταπονημένο και με αρκετές ρωγμές τα τελευταία χρόνια. Οι άνθρωποι αυτοί διέμεναν αρκετό καιρό στην ευρύτερη περιοχή.

Πηγή: Radio 93.6

UPDATE 17:57

Mάθαμε ότι ο Ρουμάνος που ανασύρθηκε ζωντανός βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας.

3 σχόλια:

  1. Αν σου πω ότι δεν κατάλαβα κανένα σεισμό παρ' όλο που ήμουν ξύπνιος...

    Κώστας Γ.
    Κυπαρισσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστα να σου πω την αλήθεια μου εγώ κοιμόμουν. Αλλά ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος καταλάβαμε σεισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως τον κατάλαβα. Δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.