Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Καλημέρα σας

ImageHost.org


Καλημέρα σας αγαπητοί αναγνώστες.
Ελαφρώς down είμαστε σήμερα μετά από ένα διήμερο κρεπάλης.
Κάτι η γιορτή μου προχθές κάτι οι Γιάννηδες χθες... Πέσανε μαζεμένα τα ποτά, οι επισκέψεις, τα φαγητά, οι συζητήσεις, οι αναλύσεις για διάφορα θέματα...
Έχουμε ένα κεφάλι καζάνι.

Ξεκινώντας την ημερα μας να γράψουμε ενα ανεκδοτάκι που ακούσαμε πρίν λίγο απο τον Νίκο Χατζηνικολάου στον Real FM

Είναι λέει ο Κώστας ο Καραμανλής και γράφει γράμμα στον Αγιο Βασίλη.
Στο γράμμα του ο Κώστας λέει:
Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη θα ήθελα να κερδίσει το κόμμα μου στις εκλογές.
Ο Άγιος Βασίλης το διαβάζει προσεκτικά, σκέφτεται, και λέει:
«Ένα Ελαφάκι για τον Κωστάκη!»

Και ένα ακόμα.

Συναντώνται Καραμανλής και Παπανδρέου στον Δρόμο.
Ρωτάει ο Παπανδρέου τον Καραμανλή.

Βρε Κώστα μου είναι εκπληκτικός ο τρόπος που επιλέγεις υπουργούς.
Και λέει ο Καραμανλής.
Α δεν είναι τίποτα. Πριν τους δώσω υπουργείο τους κάνω ένα test εξυπνάδας.

Για παράδειγμα. Κάλεσα τον Βουλγαράκη και τον ρώτησα:
Ποιός είναι ο γιος του πατέρα ο οποίος δεν είναι αδελφός σου
Και μου λέει ο Βουλγαράκης Εγώ πρόεδρε. και του έδωσα το υπουργείο.

Το ακούει ο Παπανδρεου τρέχει στην Χαριλάου Τρικούπη και πιάνει τον Παπακωσταντίνου

Ποιός είναι αυτός που είναι γιος του πατέρα σου αλλά όχι Αδελφός σου.
Σκέφτεται ο Παπακωσταντίνου και ζητά από τον Παπανδρεου να πάει μισό λεπτό στην τουαλέτα.
Βγαίνει από το γραφείο του και βλέπει τον Πάγκαλο.
Ρε συ ποιός είναι ο γιος του πατέρα σου αλλά όχι Αδελφός σου?

Εγω του απαντά ο Πάγκαλος
Τρέχει στο Γραφείο του Παπανδρέου Ο Παπακωσταντίνου και λέει στον πρόεδρο εγώ.
Τι λες ρε βλάκα?
Ο Βουλγαράκης είναι.

Καλημέρα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.