Σάββατο, 16 Αυγούστου 2008

Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους σας.

Σήμερα προσέξαμε ότι το blog μας έχει δεχτεί πάνω απο 4.000 επισκέψεις.
(Ώρα 11:05 είχαμε 4.042 επισκέψεις).
Γνωρίζοντας όλοι σας ότι εδώ θα βρείτε ειδήσεις από την πόλη μας, σοβαρά και με σεβασμό στον αναγνώστη μας, αγαπήσατε αυτόν τον χώρο, και τον διαβάζετε πολύ συχνά.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους σας για την αγάπη σας και την εκτίμηση σας στο Φιλιατρά News.

Eνα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και στο Καλαμάτα Blogs που φιλοξενεί σε περίληψη τα θέματα που αναρτώνται στο Φιλιατρά News.
Πιστεύουμε ότι και το kalamata Blogs έχει συμβάλει και αυτό στην επιτυχία μας.
Τους ευχαριστώ ιδιαίτερα.

Θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο που ξεκινήσαμε.
Σοβαρή ενημέρωση με σεβασμό στον αναγνώστη μας.

Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία…

Ένα εντυπωσιακό θέαμα θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν απόψε οι ρομαντικοί και όχι μόνο, καθώς η Αυγουστιάτικη πανσέληνος είναι η πιο μεγάλη, η πιο λαμπερή της χρονιάς. Στα Φιλιατρά η Ένωση Φιλιατρινών Γυναικών έχει προγραμματίσει για εσάς στις 10 το βράδυ μια εκπληκτική βραδιά στην Αγία Κυριακή (όπως το έχει κάνει και προηγούμενες χρονιές) με βαρκαρόλες και βεγγαλικά στις αποχρώσεις του Αυγουστιάτικου φεγγαριού με τις αξέχαστες επιτυχίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Αλλα δεν σταματά μόνο στα τραγούδια της Αλίκης. Η βραδιά θα συνεχιστεί με πλούσιο Λαϊκό πρόγραμμα.

Εσείς που δεν βρίσκεστε κοντά στα Φιλιατρά για να απολαύσετε την Αυγουστιάτικη πανσέληνο με την Ένωση Φιλιατρινών Γυναικών, καλό θα ήταν να ξέρετε ότι γι' απόψε
το υπουργείο Πολιτισμού, όπως κάθε χρόνο, θα ανοίξει 72 αρχαιολογικούς χώρους, για να μπορέσουν όσοι το επιθυμούν να κάνουν τη βόλτα τους υπό το φως του φεγγαριού σε αυτούς, ή και να παρακολουθήσουν κάποιες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Ανοιχτός θα παραμείνει και ο Ιερός Βράχος της Ακρόπολης έως τη μία και μισή μετά τα μεσάνυχτα, όμως εκεί δεν θα υπάρξει κάποια εκδήλωση, καθώς έχει κριθεί ότι καμία δεν είναι τόσο μαγευτική, όσο η σιωπή στο συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο.

Επίσης, οι επισκέπτες που θα διαλέξουν να πάνε σε κάποιο Αρχαιολογικό χώρο θα πρέπει να γνωρίζουν ότι απαγορεύεται να έχουν μαζί τους φαγητά ή ποτά.

Στην σελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού θα βρείτε τον κατάλογο με τους Αρχαιολογικούς χωρους που απόψε θα παραμείνουν ανοικτοί ωστε οι Ρομαντικοί να απολάυσουν την Αυγουστιάτικη πανσέληνο.

Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2008

Επιστολή διαμαρτυρίας από τον Αγροτικό Σύλλογο Φιλιατρών.

Eπιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε ο Αγροτικός Σύλλογος Φιλιατρών στο γραφείο του ΕΛΓΑ στην Τρίπολη στην οποία κάνει λόγο για μεροληψία στο ποσοσστό ζημίας που έβγαλε ο ΕΛΓΑ κατά των Φιλιατρινών Καρπουζοπαραγωγών.
Στην επιστολή την οποία υπογράφει ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αριστοτέλης Καναβός και ο Γραμματέας Γ. Γριβοκωστόπουλος αναφέρει ότι από την χαλαζόπτωση που έγινε την 26/4/2008 και έπληξε την περιοχή ανάμεσα στα Φιλιατρά και την Κυπαρισσία, (εννοούν τον Αγρίλη) οι εκτιμήσεις των ζημιών ήταν αντιφατικές και επιζήμιες κυρίως για την περιοχή Φιλιατρών».

Ο
Αγροτικός Σύλλογος Φιλιατρών ζητά την πλήρη δικαίωση των Φιλιατρινών καρπουζοπαραγωγών και αναφέρει στην επιστολή του ότι αντιπροσωπεία των καρπουζοπαραγωγών θα επισκεφθεί τα γραφεία του ΕΛΓΑ. προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την αδικία που υπέστησαν.

Ρεπορτάζ: Φιλιατρά Forum

Διαμαρτύρονται για τις εκτιμήσεις οι καρπουζοπαραγωγοί των Φιλιατρών

Την έντονη διαμαρτυρία τους εξέφρασαν καρπουζοπαραγωγοί από τα Φιλιατρά και την ευρύτερη περιοχή, στον προϊστάμενο του ΕΛΓΑ στην Τρίπολη Γιώργο Ψυχογιό με τον οποίο συναντήθηκαν χθες.
Αιτία των διαμαρτυριών, οι εκτιμήσεις που έγιναν από γεωπόνους της υπηρεσίας για τις ζημιές που υπέστησαν οι καλλιέργειες την άνοιξη από το χαλάζι και την ανεμοθύελλα.

Όπως επισήμαναν στον κ. Ψυχογιό οι παραγωγοί και οι συνεταιριστές Βαγγέλης Γιαννόπουλος από τον Αγροτικό Σύλλογο Φιλιατρών και Αντώνης Γεωργουλής από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Κυπαρισσίας, έχουν διαπιστωθεί μεγάλες αδικίες στις εκτιμήσεις που έχουν γίνει και οι οποίες έφτασαν στους δήμους στην αρχή της εβδομάδας:
Σε περιοχές που κυρίως χτυπήθηκαν από το χαλάζι υπάρχουν εκτιμήσεις που διαφέρουν από κτήμα σε κτήμα και φτάνουν από 0% ως το 100%.
Δεν είναι δυνατόν όταν περνά χαλάζι σε μια περιοχή η μια καλλιέργεια να έχει υποστεί ζημιά 70-80-100% και η άλλη πιο δίπλα 15- 25%, σημείωσαν.

Υπογράμμισαν πως έχουν γίνει αδικίες και ζήτησαν να γίνουν επανεκτιμήσεις - όπως επίσης οι εκτιμήσεις να γίνονται από έμπειρους γεωπόνους.
Ο κ. Ψυχογιός είπε ότι γεωπόνοι του ΕΛΓΑ από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στην περιοχή και έκαναν τις εκτιμήσεις τους, ενώ σχετικά με το τι έχει καταγραφεί σε κάθε παραγωγό, τόνισε ότι αυτή ήταν η εκτίμηση του γεωπόνου που είδε από κοντά τις καλλιέργειες.
Υπογράμμισε δε ότι το χαλάζι πολλές φορές είναι καθαρά τοπικού χαρακτήρα φαινόμενο, και πολλές φορές μπορεί ακόμη και διπλανές καλλιέργειες να έχουν διαφοροποιήσεις ως προς τις ζημιές.

Τέλος, είπε στους παραγωγούς ότι μπορούν να κάνουν ενστάσεις ως προς τις εκτιμήσεις, τονίζοντας ότι θα σταλούν στην περιοχή 2 έμπειροι γεωπόνοι για να κάνουν τις επανεκτιμήσεις.

Πηγή: Ελευθερία


Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2008

ΦΩΝΗ: Χύμα Ελαιόλαδο σε τιμή χρυσού.

Διάβασα σήμερα στην Φωνή το παρακάτω και γέλασα με την καρδιά μου.
Αλλα θύμωσα κυρίως με τα σχόλια του Στ. Μ.

Χύμα Ελαιόλαδο σε τιμή χρυσού.

Πωλείται χύμα ελαιόλαδο σε τενεκέδες γράφει η αγγελία που έχει αναρτηθεί σε τηλεφωνικό Θαλαμό στο λιμάνι (Καλαμάτας)
Ο κάθε τενεκές είναι 17 κιλά και το περιεχόμενο του κοστίζει 75 euro, δηλαδή κάτι παραπάνω από 4,4 euro το κιλό.!!!

Το σχόλιο της εφημερίδας αναφέρει:
Όλο και κάποιος άσχετος απο τους πολλούς ξένους που επισκέπτονται το λιμάνι θα την πατήσει και θα αγοράσει πληρόνοντας χρυσάφι κάτι για το οποίο δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι πρόκειται για εξαιρετικά παρθένο Ελαιόλαδο.
Δυστυχώς στην Μεσσηνία, έναν τόπο που παράγει φοβερής ποιότητος Ελαιόλαδο, υπάρχουν κάποιοι που εξακολουθούν να κάνουν μεγάλο κακκό στην φήμη του.

Υπενθυμίζουμε λοιπόν, για όσους έχουν παντελή άγνοια ότι δεν πρέπει να τίποτε άλλο πέρα απο το επώνυμο ελαιόλαδο. Η δε Ένωση Αγροτικών Συνετερισμών υπογραμμίζει ότι τα πιο εγγυημένα λάδια είναι τα συνεταιριστικά.

Πηγή: Φωνή της Μεσσηνίας

Τα δικά μου σχόλια τώρα.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
Βγαίνω από τα ρούχα μου όταν διαβάζω κάτι τέτοια.

Κε Στ. Μ. μας συστήνετε να αγοράζουμε επώνυμο Ελαιόλαδο.
Δηλαδή 5,50 - 6 ή και 7 euro το λίτρο. Δηλαδή λιγότερο από κιλό.

ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ότι το Extra παρθένο ελαιόλαδο που γράφουν οι εταιρίες επάνω στην ετικέτα είναι πράγμτι EXTRA παρθένο ελαιόλαδο Ελληνικής προέλευσης και όχι προσμίξεις από Ιταλικά, Ελληνικά, ισπανικά και άλλα λάδια και το πουλάνε ως Ελληνικό????

Και ποιός μου λεει εμένα Κε Στ. Μ. ότι το λίτρο που συστήνετε να αγοράζει ο κόσμος Είναι ΓΝΗΣΙΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ?????
Κάνετε ελέγχους εσείς στις Ελληνικές βιομηχανίες συσκευασίας Ελαιολάδου?????
ΠΩΣ παίρνετε τέτοια ευθύνη και λέτε κάτι τέτοιο???

Και πως λέτε ότι η ένωση έχει αρίστης ποιότητος λάδια??? Είστε χημικός Κε Στ. Μ. έχετε κάνει ελέγχους και τα λέτε αυτά???
Αν είναι τόσο καλής ποιότητος τα λάδια ΓΙΑΤΙ ο ΚΟΖΟΜΠΟΛΗΣ δεν τα προωθεί στην διεθνή Αγορά και τα κρατάει στις αποθήκες της Ένωσης ΑΠΟΥΛΗΤΑ??????

Θα βαλω το δικό μου λάδι ίσα και όμοια με της Ένωσης ή μετα λάδια ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ (παρόλο που γράφουν Ελληνικό) λάδι που κυκλοφορεί στην αγορά προς 5-6 ή και 7 Euro απο μεγάλες εταιρίες???
Αφήστε τις παραινέσεις και τα σχόλια.
Δουλειά σας στην Εφημερίδα είναι να ενημερώνετε όσους αγοράζουν την εφημερίδα σας και όχι να υποστηρίζετε τις μεγάλες εταιρίες.
Ήμαρτον Δηλαδή.
ΟΥΤΕ οι Μεγαλες εφημερίδες των Αθηνών με δημοσιογράφους βαρβάτους δεν γράφουν τέτοια πράγματα. Και τα γράφετ εσείς??
Και κάτι ακόμα.
Ένας έντιμος άνθρωπος μπορεί να βαλει κάτω πολλά επώνυμα (ξαναλέω Αμφιβόλλου ποιότητος και προέλευσης λάδια) ή συνετεριστικά απούλητα λάδια του Κοζομπόλη.

Προσωπικά ξέρω κόσμο που πουλάει το λάδι που παράγει Ο ΙΔΙΟΣ προς 5 euro το λίτρο και έχουν και φανατικούς πελάτες που τους εμπιστεύονται.
ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΧΥΜΑ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΧΤΡΑ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ και όχι αμφιβόλου προελεύσεως.
Είναι εξαιρετικά εύκολο να αποκτήσεις φανατικούς πελάτες και να σε εμπιστεύονται τυφλά.
ΠΙΣΤΕΨΤΕ με.

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008

"Ο ποδοσφαιριστής" Άρθρο του Βασίλη Παπαθεοδοσίου

Συμβαίνει πολλές φορές, οι άνθρωποι να ασκούμε επαγγέλματα ή λειτουργήματα τα οποία ουδόλως θα επιλέγαμε αν δεν συνέτρεχαν λόγοι βιοποριστικοί.
Ακούμε κατά καιρούς φίλους ή γνωστούς να λένε «εργάζομαι στην τράπεζα, αλλά το όνειρό μου ήταν να γίνω ηθοποιός» ή « έγινα γιατρός ενώ ήθελα να ασχοληθώ με την αρχιτεκτονική».
Ευτυχείς λοιπόν αυτοί που το επάγγελμά τους το καθόρισαν οι πόθοι της ζωής τους και οι επιθυμίες τους.
Τότε η επιδιωκόμενη ψυχική ισορροπία αποτελεί γεγονός και το άτομο, ως υπεύθυνο μέλος του κοινωνικού συνόλου, επιβεβαιώνεται καθημερινά από το «δούναι» και «λαβείν» μιας ισότιμης σχέσης μεταξύ δημιουργού και αποδέκτη.
Ακριβώς σε τέτοιου είδους περιπτώσεις δυνάμεθα να ισχυριστούμε πως κατακτήσαμε, εκτός του «ζην» και το «ευ ζην». Όλα αυτά διυλίζονται στους διανοητικούς μου θύλακες, καθώς συλλογίζομαι πως οι άνθρωποι σπάνια κατορθώνουμε να προσδώσουμε στη ζωή μας τις ηθικές διαστάσεις που απαιτούν οι περιστάσεις.
Γιατί, όπως και να εξετάσουμε το ζήτημα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό και συνάμα ηθικό να ακολουθεί κάποιος στη ζωή του τις «ορέξεις» τού εσώτερου εαυτού του, παρά να υποτάσσεται στις επιδερμικές ανάγκες που επιβάλλει η λογική ως βιοποριστική και μόνο νομοτέλεια.
Μια από τις περιπτώσεις όπου η επιθυμία διασταυρώνεται με την ηθική και την ψυχαγωγία, είναι το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή.
Όχι απλά του αθλητή, αλλά ιδιαίτερα του ποδοσφαιριστή ο οποίος επιδίδεται σε ένα άθλημα ομαδικό που θεωρείται ο βασιλιάς των σπορ.

Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε άλλα ενδιαφέροντα αθλήματα, όπως το βόλεϊ, το μπάσκετ, το πόλο ή ακόμα και ο στίβος, αλλά πιστεύω ότι κανένα δεν μπορεί να συγκριθεί με τη μαγεία, την έκσταση και το δέος που δημιουργεί το ποδόσφαιρο στους φιλάθλους που το παρακολουθούν.
Το αποδεικνύει καθημερινά η δύναμη της διαχρονικότητάς του.
Το πλέον καθοριστικό στοιχείο που επιβραβεύει τον ποδοσφαιριστή ως μια κοινωνική αξία με υποδειγματικές προεκτάσεις, είναι το εξής:
Ο ποδοσφαιριστής κάνει επάγγελμα το χάρισμά του και ταυτόχρονα το εξελίσσει σε λειτούργημα, εφ‘ όσον ασκεί επάνω στον ψυχισμό των θεατών λυτρωτικές δυνάμεις, που εκτονώνουν, ηρεμούν και απασφαλίζουν την παρόρμηση μέσα σε θεσμοθετημένους Αθλητικούς χώρους και όχι σε άναρχες, δήθεν αυθόρμητες (μάλλον κατευθυνόμενες), συνάξεις.
Επιπροσθέτως, αξίζει να αναφερθεί και κάτι άλλο.
Ο ποδοσφαιριστής, ακόμα και αν δεν διατηρηθεί σε σημείο που να εκτιμηθεί η αξία του ώστε να εισχωρήσει σε επαγγελματικά στάδια, θα συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο αποκλειστικά και μόνο για την ομορφιά που του προσφέρει το συγκεκριμένο άθλημα.
Το παρατηρούμε αυτό στις διάφορες εκφάνσεις της κοινωνικής και ψυχαγωγικής ζωής των λαών.
Ακόμα και με μια τρύπια μπάλα, ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι ή ένα κουκουνάρι, άνδρες μεσήλικες ορίζουν πρόχειρα δύο γκολπόστ από πέτρες και παίζουν ποδόσφαιρο για να ξεχαστούν.
Αυτό ερμηνεύεται ως πράξη συνειδητής επιλογής, που έχει σκοπό να ψυχαγωγήσει χωρίς παρεκτροπές τον σύγχρονο άνθρωπο που μεταφέρει επάνω του χιλιάδες προβλήματα ως απότοκο μιας ανάλογης παγκόσμιας κερδοκεντρικής πολιτικής.

Με λίγα λόγια, ο ποδοσφαιριστής ενισχύει το ξεχασμένο ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κοινωνίας. Είναι λοιπόν σαφές ότι ο ποδοσφαιριστής, ερασιτέχνης ή μη, σε ομάδα ή όχι,επεξηγεί με τον καλύτερο τρόπο τη λέξη “παιχνίδι“ που προέρχεται από το ρήμα παίζω, απ‘την οποία γεννάται η λέξη “παιδί“.
Δηλαδή, ο παίκτης με την μπάλα στα πόδια γίνεται παιδί ανά πάσα στιγμή, ξεχνώντας καταβολές, ιδιοτροπίες, κοινωνικές θέσεις και οτιδήποτε άλλο.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι στην κερκίδα ενός σταδίου ο επιχειρηματίας κάθεται δίπλα σ‘ έναν άνεργο και στην επίτευξη ενός γκολ αγκαλιάζονται σαν μανιακοί και οι δύο απ‘ τη χαρά τους, ενώ λίγες ώρες πριν πιθανόν να είχαν βρεθεί αντίπαλοι στα «αλώνια» των ταξικών αντιπαραθέσεων.
Αυτό μόνο στο ποδόσφαιρο μπορεί να το παρατηρήσει κανείς, ιδιαίτερα δε αν αναλύσουμε το κοινωνικό αυτό φαινόμενο και σημειολογικά.
Γράφει ο Ουμπέρτο Εκο στη Σημειωτική του:
«Ο φίλαθλος την ώρα του αγώνα έχει την αίσθηση ότι ο ίδιος είναι ο παίκτης που προσπαθεί να σκοράρει. Θεωρεί τον εαυτό του απόλυτα εναρμονισμένο με τον κάτοχο της μπάλας».
Τόσο πολύ λοιπόν ταυτίζεται ο θεατής - παρατηρητής με τον δημιουργό - παίκτη.
Τελικά, μιλάμε για μια θεατρική παράσταση όπου αδυνατείς να ξεχωρίσεις συντελεστές και θεατές.
Τα πάντα συνυπάρχουν σε μια ολότητα.
Στο κάτω κάτω της γραφής, ο ποδοσφαιριστής τι είναι;
Ένας άντρας με την αρχαιοελληνική ερμηνεία του όρου, που προσπαθεί με ανδρεία, σαν μονομάχος στο Κολοσσαίο, να κερδίσει τον αντίπαλό του.

Ο θάνατός σου η ζωή μου, με μια προϋπόθεση όμως.
Αγώνας με εφαρμογή κανόνων δικαίου, ακόμα κι αν δεν αποδίδονται τα δίκαια ως θα έπρεπε.
Τα πάντα ελέγχονται από την υποκειμενικότητα και τη δεινότητα της «εγκεφαλικής μας όρασης».
Μπορεί να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε με μια άποψη του διαιτητή, αλλά είμαστε εμείς που κρίνουμε ως παρατηρητές τους πάντες.
Εμείς είμαστε, ακόμα, εκείνοι που αποφασίζουμε αν θα χειροκροτήσουμε, θα γιουχάρουμε, θα αναδείξουμε ή θα απαξιώσουμε τον παίκτη, την ομάδα ή τους διαιτητές.

Μέσα απ‘ αυτή την αρένα του πιο ελκυστικού αθλημάτος, ο ποδοσφαιριστής ανδρώνεται, αποκτά εμπειρία ζωής και διδάσκεται την αξία της προσωπικής αλλά και συλλογικής καταξίωσης. Μαθαίνει ν‘ αναγνωρίζει την ήττα του και δίνει το χέρι στον αντίπαλο, ακόμα και να συγκρούεται για θέματα τιμής.
Η κεφαλιά του Ζιντάν στον αντίπαλό του μήπως δεν επέφερε περισσότερη συμπάθεια στον αποβληθέντα μάγο της μπάλας απ' ό,τι στον κατ' επίφασιν τραυματία ανήθικο Ιταλό;
Ποιος είπε ότι η υβρισθείσα μάνα ενός παίκτη έχει λιγότερη αξία απ‘ την μπάλα;
Σ‘ αυτή την «αρένα» λοιπόν πλάθονται άνδρες, συνειδήσεις, προσωπικότητες και είδωλα.
Και τα είδωλα αυτά είναι προτιμότερο να προβάλλονται ως πρόσωπα επιθυμητά για τη νεολαία μας.
Σε αντίθεση με ορισμένα κέντρα ή συγκροτήματα που πλασάρουν ως στίχο τους την κόκα, την ψευδοσεξουαλική απελευθέρωση και την αντεθνική προπαγάνδα.
Επιτέλους, ας δεχθούμε ότι μόνο το χρήμα δεν έχει σύνορα και ταυτότητα.
Οι λαοί είχαν, έχουν και θα έχουν σημεία, ιστορίες, εθνικά σύμβολα και μνημεία αυτοπροσδιορισμού.
Οσο κι αν προσπαθούν κάποιοι να επιφέρουν μέσω της παγκοσμιοποίησης την κατάργησητων εθνών, το ποδόσφαιρο θα έρχεται σα μαέστρος να τακτοποιήσει:
Εδώ η Γαλλία, εδώ η Ρωσία, εδώ η Αμερική, η Κίνα, η Ελλάδα.
Και ο ποδοσφαιριστής, είτε με το εθνόσημο στο στήθος είτε με τη φανέλα της δουλειά του στο διάλειμμα, θα εκφράζει και θα εκπροσωπεί τον άνδρα που μάχεται για τη νίκη, τη λεβεντιά και την ομορφιά του αθλήματος.
Άλλωστε, αν το ποδόσφαιρο δεν είχε αυτή την παγκόσμια αξία, δεν θα συνέρρεαν στα στάδια βασιλιάδες, κροίσοι και κοινοί θνητοί.
Δεν έχουμε λοιπόν τίποτε άλλο να περιμένουμε από έναν υπουργό Αθλητισμού από το να δημιουργήσει γήπεδα για να απλώσουν τα νιάτα της Ελλάδας το ταλέντο αλλά και την προσωπικότητά τους.

Βασίλης Παπαθεοδοσίου
Παράγοντας της Εράνης Φιλιατρών