Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2008

Η συγνώμη της εφημερίδας "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"

Πράγματι την πάτησαν για τα καλά, αλλά και η σημερινή συγνώμη της έρχεται να αναγνωρίσει το λάθος άλλα όχι όμως και την ευθύνη της.
ΑΚΟΜΑ και στο διαδίκτυο να βρήκαν την είδηση, έπρεπε να κοιτάξουν να την διασταυρώσουν. Όλο και κάπου αλλού θα βρίσκανε πληροφορίες για το θέμα.
Όλο και κάποια μεγάλη Αθηναϊκή εφημερίδα θα έγραφε κάτι.
Ολόκληρη ταινία θα γυριζόταν στην Ελλάδα (οπουδήποτε) με αστέρες του Hollywood.
Θα έμεναν αδιάφορες;;

ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ!!! Όλο και κάτι θα έγραφαν.
Ειδικά οι "ειδικού περιεχομένου" εφημερίδες θα το έγραφαν σίγουρα.
Αστέρες του Hollywood στην Ελλάδα για ταινία.......... δεν είναι μια είδηση που συμβαίνει κάθε μέρα.
Δυνατή είδηση. ΠΟΥΛΑΕΙ.
ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιος θα την έγραφε.
Λίγη πονηριά ήθελε το συγκεκριμένο θέμα.

Η Ελευθερία είναι η πλέον σοβαρή και αξιόπιστη εφημερίδα στον Νομό μας.
Γι αυτό και η σημερινή της συγνώμη γίνεται πλήρως αποδεκτή διότι τόσα χρόνια η εφημερίδα αυτή έχει δώσει δείγματα γραφής. Εχει δώσει στίγμα σοβαρότητας και αντικειμενικότητας και υπευθυνότητας.
Λέει αλήθειες, που ορισμένους του πονάει. Και φυσικά ενοχλημένος θα κοιτάξει να μειώσει το μέσον από το οποίο ενοχλήθηκε.
Οι Μεσσήνιοι όμως που διαβάζουν την εφημερίδα αυτή ξέρουν αν τους κοροϊδεύει ή τους σέβεται.
Το ξέρουν πολυ καλά.
Οι πωλήσεις της το δείχνουν.
Τα φύλλα που ανακοίνωσε ότι πουλάει σε σχέση με άλλες, (καμία άλλη δεν διέψευσε τα γραφόμενα) το λένε.

Όσο για "δημοσιογράφους" που δημοσιεύουν κάποιο θέμα σε μια εφημερίδα -δεν αναφέρομαι στην Ελευθερία- και το παρουσιάζουν σαν δικό τους θέμα (δικό τους κείμενο δηλαδή) και δεν έχουν τα κότσια να παραδεχτούν ότι το βρήκαν εκεί αυτό είναι το λιγότερο αθλιότητα.
Που είναι η δεοντολογία??
Πήγε περίπατο???

Δεκτή λοιπόν η συγνώμη απο την Ελευθερία.
Ελπίζουμε να μην ξαναπέσει σε τέτοιο σκόπελο.
Είναι εξαιρετικά σοβαρή για να γράφει ανακρίβειες.

Προσωπικά θα εξακολουθήσω να αγοράζω την Ελευθερία όπως κάνω κάθε μέρα προκειμένου να έχω αξιόπιστη ενημέρωση.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν δικές μου απόψεις και ουδείς υποχρεώνεται να τις υιοθετήσει.

Συγνώμη ζητά η Ελευθερία

Συγνώμη ζητά σε σημερινό της πρωτοσέλιδο η εφημερίδα Ελευθερία της Μεσσηνίας.
Η Αλήθεια είναι ότι την πάτησαν γερά την μπανανόφλουδα που έτυχε μπροστά στα... "χέρια" τους, -μιας και όπως παραδέχονται η δήθεν πληροφορία για την ταινία που θα γυριζόταν στην φαντασία του συντάκτη την πρωταπριλιά- βρέθηκε στο διαδίκτυο.

Ζητάμε συγνώμη


Θύμα του κύκλου που κάνουν οι πληροφορίες στο Διαδίκτυο και του αντιδεοντολογικού χειρισμού των πηγών από δημοσιογράφο της εφημερίδας “Πρώτη” της Ηλείας, έπεσε χθες η ειδησεογραφία της “Ελευθερίας”.

Πρόκειται για την είδηση σχετικά με την παρουσία αστέρων του κινηματογράφου στην Κυπαρισσία, η οποία αποτελούσε το... πρωταπριλιάτικο θέμα της “Επικαιρότητας” (και η ιστορία δείχνει ότι ήταν πετυχημένο).
Η δημοσιογράφος της “Πρώτης” την βρήκε στην ιστοσελίδα της εφημερίδας στο Διαδίκτυο και χωρίς να κάνει αναφορά στην πηγή της, άφησε την εντύπωση ότι την βρήκε στη γαλλική “Le Monde”, όπως αναφερόταν στο πρωταπριλιάτικο.
Ετσι έφθασε και σε εμάς που κάνοντας αναφορά στην πηγή, οδηγηθήκαμε στην αναπαραγωγή... πρωταπριλιάτικου.
Σε κάθε περίπτωση η “Ελευθερία” ζητάει συγγνώμη από το αναγνωστικό της κοινό για το ατυχές αυτό γεγονός.
Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση.

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2008

Κώδικας δεοντολογίας για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες

Στην έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μετά από δημόσια διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς.

Με τον Κώδικα, που έχει ισχύ Κανονισμού, διευκρινίζονται διαδικασίες και προσδιορίζονται με σαφήνεια η συμπεριφορά και οι υποχρεώσεις των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών απέναντι στο καταναλωτικό κοινό.

Η Επιτροπή προχώρησε στην έκδοση του Κώδικα Δεοντολογίας, ο οποίος θα εφαρμοστεί άμεσα με τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, έπειτα από τις εκατοντάδες καταγγελίες των καταναλωτών για προβλήματα που αντιμετώπιζαν με τους παρόχους.

Τα βασικότερα σημεία που περιλαμβάνονται στον Κώδικα είναι τα εξής:

Ενημέρωση των καταναλωτών

Ο πάροχος θα πρέπει να ενημερώνει λεπτομερώς τους καταναλωτές, μέσω του δικτυακού του τόπου, για όλα τα χαρακτηριστικά των προσφερόμενων υπηρεσιών (χρεώσεις, ποιότητα, διαδικασίες σύναψης και λύσης σύμβασης)

Σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες πρόσβασης στο internet, ο πάροχος θα πρέπει να ενημερώνει τους καταναλωτές ότι πρώτα θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η σύνδεση για να διαπιστωθεί αν μπορεί να επιτευχθεί η ονομαστική ταχύτητα για την οποία αιτούνται, καθώς και ότι η ονομαστική ταχύτητα πρόσβασης δεν εξασφαλίζεται αδιάκοπα.

Επίσης οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ενήμεροι ότι η ταχύτητα πρόσβασης εξαρτάται από την απόσταση από το πλησιέστερο Αστικό Κέντρο του ΟΤΕ, τη χωρητικότητα του δικτύου, τον αριθμό των χρηστών και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες.

Πλήρως ενημερωμένο θα πρέπει να είναι και το προσωπικό των παρόχων, το οποίο θα πρέπει να απαντά σε όλες τις ερωτήσεις που υποβάλλουν οι καταναλωτές.

Σύναψη σύμβασης - Ποιότητα υπηρεσίας

Όταν ο καταναλωτής υποβάλει αίτημα διακοπής της υπηρεσίας, ο πάροχος οφείλει να στείλει αποδεικτικό παραλαβής της αίτησης εντός τριών ημερών, έτσι ώστε ο καταναλωτής να είναι σίγουρος ότι η αίτησή του παραλήφθηκε.

Μέσω των δικτυακών τους τόπων, οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν το κοινό για τις προγραμματισμένες συντηρήσεις και αναβαθμίσεις των δικτύων τους που ενδέχεται να επηρεάσουν την υπηρεσία, τουλάχιστον ένα 24ωρο πριν.

Επίσης, οι πάροχοι θα πρέπει να αναγράφουν τον τηλεφωνικό αριθμό για βλάβες στο site τους ή στον λογαριασμό που αποστέλλουν στους καταναλωτές.

Ενεργοποίηση υπηρεσίας

Με σαφή τρόπο οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές κατά τη σύναψη της σύμβασης για τον ακριβή χρόνο που θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Αυτό είναι μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που περίμεναν ακόμη και πέντε ή επτά μήνες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ενώ τους διαβεβαίωναν αρχικά ότι η ενεργοποίηση γίνεται εντός είκοσι εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση της υπηρεσίας καθυστερήσει, οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν άμεσα τους καταναλωτές, όπως επίσης να τους πληροφορούν για τα αίτια της καθυστέρησης και τη νέα ημερομηνία ενεργοποίησης.

Χρέωση υπηρεσιών

Στον δικτυακό τους τόπο οι πάροχοι θα πρέπει να αναγράφουν με σαφήνεια τη χρέωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι οποίες θα πρέπει να είναι πάντα οι τρέχουσες.

Σε περίπτωση δε, που υπάρξει κάποια αύξηση σε κάποια υπηρεσία, ο πάροχος θα πρέπει να την επισημαίνει στον λογαριασμό που αποστέλλει στον καταναλωτή.

Οι καταναλωτές μπορούν να κατεβάσουν τον Κώδικα Δεοντολογίας σε αρχείο pdf κάνοντας κλίκ εδώ.

Πηγή: Zougla.gr

Από Αύγουστο το παρατηρητήριο καταναλωτή

Στις αρχές Αυγούστου θα ξεκινήσει η λειτουργία του παρατηρητηρίου τιμών - καταναλωτή στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, που είχε εξαγγείλει σε σύσκεψη για την ακρίβεια ο Νομάρχης Δημήτρης Δράκος.
Την εκτίμηση αυτή έκανε στην Ελευθερία ο αντινομάρχης Σωτήρης Παναγιωτόπουλος, σημειώνοντας:

«Σ’ ένα 15νθήμερο θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το ξεκίνημα, με κάποιον υπάλληλο που θα αποσπαστεί από άλλη υπηρεσία.
Το παρατηρητήριο θα ενταχθεί στον Οργανισμό της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Όταν λειτουργήσει πλήρως, θα έχει τηλεφωνική γραμμή με 4ψήφιο νούμερο, ειδική γραμμή με κομπιούτερ για καταγγελίες. Γι’ αυτό θα χρειαστεί υπαλλήλους».

Πηγή: Ελευθερία

Τρίτη, 22 Ιουλίου 2008

Ζήτησε το Πιστοποιητικό που χρειάζεσαι ηλεκτρονικά

Το Υπουργείο Εσωτερικών στο πλαίσιο ενημέρωσης των πολιτών σχεδίασε νέα ενημερωτική αφίσα η οποία πρόκειται ν' αναρτηθεί σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες, με την οποία καλεί τους πολίτες να αναζητούν τα πιστοποιητικά που επιθυμούν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας των ΚΕΠ, www.kep.gov.gr.
Με τον τρόπο αυτό κάθε εξοικειωμένος με την τεχνολογία πολίτης αποφεύγει την ταλαιπωρία αξιοποιώντας το διαδίκτυο αφού έχει πλέον τη δυνατότητα ν΄αναζητά τα δικαιολογητικά που χρειάζεται στην παραπάνω ιστοσελίδα και να τα παραλαμβάνει από το ΚΕΠ της επιλογής του.

Ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Χρήστος Ζώης, σε δήλωσή του αναφέρει:

«Απλά και γρήγορα, ο καθένας μας κάνοντας χρήση του ηλεκτρονικού του υπολογιστή μπορεί να αναζητήσει τα πιστοποιητικά που χρειάζεται και να τα παραλάβει από το ΚΕΠ της επιλογής του χωρίς καμία επιβάρυνση. Θέλω να συγχαρώ τους υπαλλήλους του Υπουργείου Εσωτερικών που σχεδίασαν και αυτή την ενημερωτική αφίσα αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για την εξυπηρέτηση του πολίτη. Καλώ τους πολίτες ν΄αξιοποιήσουν και αυτή τη δυνατότητα».