Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Σε 3 μήνες το πρώτο ιδιόκτητο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας στα Φιλιατρά

Σε τρεις περίπου μήνες θα διατίθεται στα Φιλιατρά το πρώτο ιδιόκτητο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας.
Πρόκειται για την Tellas την εταιρία του ομίλου wind.

Σε επικοινωνία μου νωρίτερα με υπάλληλο της Tellas με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να φύγω από τον ΟΤΕ και να ενταχθώ σε ιδιωτική εταιρία.
Του απάντησα ότι θα επιλέξω ανάλογα με το τι συμφέρει την τσέπη μου.

Το θετικό είναι ότι έρχονται οι ιδιώτες και στα Φιλιατρά ΣΠΑΕΙ το μονοπώλιο του ΟΤΕ.

Υπομονή να δούμε.

5 σχόλια:

  1. ΠΡΟΤΙΜΩ να εχω επιλογές Γιώργο παρά να εχω Μία μόνο επιλογή
    Και θα φύγω απο τον ΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν έχεις πολλές επιλογές γενικά είναι καλλίτερα.
    Ομως εγώ που έχω επιλέξει για provider την Tellas δεν μπορώ να σου πω ότι είμαι ικανοποιημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Provider εχεις επιλέξει ή ΄χεις φύγει απο τον ΟΤΕ και έχεις ΜΟΝΟ tellas???
    Εννοώ έχεις καταργήσει τον OTE και έχεις μπεί στην Tellas???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω το πρόγραμμα zisto της Tellas και για τηλέφωνο και για internet.
    Δηλαδή έχω φύγει από τον ΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.