Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

2ο Επίσημο Ούστ ..

Και ακόμα δεν είπαμε το 1ο επίσημο "Βρε ούστ από 'δω" στον Ο.Τ.Ε, ήρθε η ώρα για την Otenet να το ακούσει..

Κύριοι της Otenet, εγώ σας τα έχω "χώσει" πολύ γερά, αλλά όχι εδώ.. Σας τα έχω "χώσει" με επιστολή που σας έχω στείλει στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιχειρησιακών Πελατών.. Θυμάμαι, σας τα είχα πει καλά εκεί τότε.. Δεν πάει πολύς καιρός.. Το θέμα του e-mail που σας έστειλα, έλεγε "Τα χάλια σας.. " Θυμάστε ;; Αυτός είμαι .. Και που να δείτε, τι σας ετοιμάζω τώρα..

Πληρώνουμε, ένα σωρό λεφτά για το Internet. Τα περισσότερα σε όλη την Ευρώπη.. Οι υπηρεσίες για τις οποίες χρυσοπληρώνουμε, στην Ευρώπη και την Αμερική, είναι ξεπερασμένες... Ακόμα και η Ρουμανία (που δεν έχω κάτι με την χώρα φυσικά), χρησιμοποιεί καλωδιακά μόντεμ με απίστευτες ταχύτητες και απίστευτες τιμές.. Αλλά να μου πεις, έτσι όπως το πάτε, Ρουμανία θα γίνουμε και εμείς σε λίγο.. Όχι από άποψη τεχνολογίας.. Όχι.. Από οικονομικής άποψης μιλάω..

Επειδή λοιπόν στην επαρχία, ακόμα ουσιαστικά παίζετε μόνοι σας στην αγορά (χαρείτε τώρα που μπορείτε ακόμα) , μας κάνετε αφαίμαξη .. Δεν σας φτάνει αυτό, μας το δείχνετε κιόλας... Δεν το κάνετε λιγάκι διακριτικά τουλάχιστον..

Γιατί λέω όλα αυτά θα μου πείτε..

Γιατί εδώ στην έρμη Κυπαρισσία, ποτέ μα ποτέ μα ποτέ, δεν έχει δουλέψει το Internet σωστά.. Ποτέ .. Τέλος.. Και κάτι μου λέει, ότι σε καμία επαρχία δεν δουλεύει σωστά.. Μια έρχεται, μια κόβεται και ούτω καθ' εξής .. Πλήρωνε και μην μιλάς εσύ καταναλωτή και πελάτη.. Όλα καλά είναι.. Γιατί και να μην ήταν καλά, τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις ;; Σωστή η Otenet , αλλά τα καλύτερα έρχονται..

Όλο αυτό το χάλι με το Internet και την ποιότητα και την σταθερότητα και , και και , της Otenet, δεν έχει θυμώσει μόνο εμένα που ζω από το Internet.. Έχει θυμώσει πολύ κόσμο.. Πολύ όμως.. Αυτό, θα το καταλάβετε σύντομα ...

Σήμερα, πάλι μας αφήσατε χωρίς Internet.. Και όχι μόνο αυτό, κάνατε και το γνωστό σας κολπάκι με το τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών (που ο Θεός να την κάνει) που έχετε.. Αντί λοιπόν να μπορούμε να μιλήσουμε με κάποιον αντιπρόσωπο, ακούγαμε ένα πολύ ευγενικό (μας κακομαθαίνετε βρε..) ηχογραφημένο μήνυμα, που μας ενημέρωνε ότι υπάρχει ένα πολύ σοβαρό τεχνικό πρόβλημα και ότι ... μπλα , μπλα , μπλα ... Άντε, αλήθεια ;; Είχατε εσείς πρόβλημα τεχνικό ;; Η Otenet ; Από πότε ;;

Μια ενημέρωση για το πότε θα επιδιορθωθεί το πρόβλημα έτσι ώστε να ξέρουμε και εμείς τι μας συμβαίνει ;; Μπα ε ;; Να το αφήσω λες καλύτερα ... Εντάξει.. Μην σου πάω κόντρα και μου κόψεις το Internet τελείως .. Γιατί αυτό άκουσα σήμερα.. "Πολλά γίνονται με τα ηλεκτρονικά.. Μην τους πας κόντρα, γιατί δεν ξέρεις τι θα σου κάνουν αυτοί.. "

Κύριοι της Otenet.. Και μόνο που το όνομα σας ξεκινάει από Ote.. , φτάνει για να μην μπορεί κανείς να σας πάρει στα σοβαρά.. Αφήστε που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Βλέπετε, δεν γνωρίζουμε όλοι ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ κύριοι ... Δεν γνωρίζουμε όλοι... Όσο και αν πάτε να μας κάνετε να μάθουμε με το ζόρι.. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε ...

Εγώ θα πω αυτό, σε απλά Ελληνικά...

Βρε ούστ από εδώ.. Δεν κάνετε ούτε για τσομπαναρέοι στα βουνά.. Θέλετε να είστε και Internet Providers.. Πόσο ηλίθιος νομίζετε ότι είναι ο κόσμος στον οποίο απευθύνεστε ;; Το τι είναι ο κόσμος πελάτης σας, θα το μάθετε σύντομα και θα την ακούσετε καλά .. Πολύ καλά ...

Βρε ούστ και πάλι ούστ ...

Πηγή: BΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ 'ΔΩ....

Συμφωνούμε κι εμείς με την ανάρτηση του φίλου μας.
Eνώνοντας την φωνή μας λέμε και εμείς ΡΕ ΟΥΣΤ στην (Π)ΟΤΕnet.

Για πόσο καιρό θα είστε μονοπώλιο ρε στην επαρχία???
Μετρημένα είναι τα ψωμιά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.