Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Μήνυμα από αναγνώστη

Αξιότιμε Κύριε.
Θα ήθελα να σας δώσω ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τις πάντοτε σωστές πληροφορίες που βάζετε στην σελίδα σας.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.
Μας προσφέρετε πληρέστατη ενημέρωση γύρω από την πόλη μας και αυτό ικανοποιεί όλους μας.
Όι πληροφορίες που απορρέουν απο το δικό σας ρεπορτάζ επιβεβαιώνονται πανηγυρικά.
Εγω αυτό το λέω πλήρη και σωστή ενημέρωση.
Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο.
Ενα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τα όσα μας προσφέρετε.

Γ.Λ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σας ευχαριστώ κι εγώ με την σειρά μου για τα καλά σας λόγια.
Θα ήθελα να ξέρετε ότι αυτή η "ηλεκτρονική εφημερίδα" με μηδενική διαφήμιση πλην του Kalamata Blogs έγινε πάρα πολύ γήγορα σημείο αναφοράς σε σχέση με την πόλη μας.
Οι ειδήσεις και ότι άλλο βαζω κινούνται στον άξονα των Φιλιατρών ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΑΥΤΟ να είναι το μυστικό της επιτυχίας??
Δεν ξέρω να σας το απαντήσω.
Αυτό που ξέρω να πω είναι πως οι πιστοί φίλοι μας έχουν βαλει την ροή αναρτήσεων (RSS) και αμέσως μόλις βάλουμε ένα θέμα έρχονται να το διαβάσουν.
Δεν εξηγείται αλλιώς τόση μαζική συμμετοχή.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της καρδιάς μου για τα καλά σας λόγια.
Λόγια που μου δίνουν κουράγιο να συνεχίζω όλο και πιο δυναμικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.